Németh Luca (2022) PartyBookers Budapest online marketingkommunikáció alkalmazása. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
PartyBookers Budapest online marketingkommunikáció alkalmazása.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (901kB) |
|
PDF
Összefoglalás .pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (236kB) |
|
PDF
NémethLucaZárodolgozat_értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
|
PDF
nemeth_luca_B2DKVC.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (103kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom témája a PartyBookers Budapest online marketingkommunikáció alkalmazása. Melyen belül szeretném bemutatni, hogy az online marketing kommunikáció alkalmazásával, hogyan lehet sikeres és maradhat versenyképes egy vállalat. Mindezek mellett fontos szerepet kap az is, hogy kellőképpen betudjam mutatni, mi is az az online marketing.Dolgozatomat kettő fő részre osztottam.Az első részben a vállalattól függetlenül önmagában/általánosságban az online marketingkommunikációról esik szó.A második fő részben a PartyBookers Budapest online marketing kommunikáció alkalmazásáról számolok be.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | felhasználók, közösségi média, marketing, online marketing, vásárlók |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 21. 11:50 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 21. 11:50 |
Actions (login required)
Tétel nézet |