PartyBookers Budapest online marketingkommunikáció alkalmazása

Németh Luca (2022) PartyBookers Budapest online marketingkommunikáció alkalmazása. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of PartyBookers Budapest online marketingkommunikáció alkalmazása.pdf] PDF
PartyBookers Budapest online marketingkommunikáció alkalmazása.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (901kB)
[thumbnail of Összefoglalás .pdf] PDF
Összefoglalás .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (236kB)
[thumbnail of NémethLucaZárodolgozat_értékelés.pdf] PDF
NémethLucaZárodolgozat_értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)
[thumbnail of nemeth_luca_B2DKVC.pdf] PDF
nemeth_luca_B2DKVC.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (103kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom témája a PartyBookers Budapest online marketingkommunikáció alkalmazása. Melyen belül szeretném bemutatni, hogy az online marketing kommunikáció alkalmazásával, hogyan lehet sikeres és maradhat versenyképes egy vállalat. Mindezek mellett fontos szerepet kap az is, hogy kellőképpen betudjam mutatni, mi is az az online marketing.Dolgozatomat kettő fő részre osztottam.Az első részben a vállalattól függetlenül önmagában/általánosságban az online marketingkommunikációról esik szó.A második fő részben a PartyBookers Budapest online marketing kommunikáció alkalmazásáról számolok be.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: felhasználók, közösségi média, marketing, online marketing, vásárlók
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 21. 11:50
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 21. 11:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet