Laszák János (2022) Ügyfélkapcsolatok szervezése egy kisvárosi könyvelőiroda életében. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Ügyfélkapcsolatok szervezése egy kisvárosi könyvelőiroda életében.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (945kB) |
|
PDF
összegzés.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (142kB) |
|
PDF
Laszák János_bíralat_FLK.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (94kB) |
|
PDF
Laszák János értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (980kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban először Kisbér és környékének általános és gazdasági tulajdonságait mutatom be, ezt követően a POHL-AUDIT Kft általános információiba engedek betekintést. Kitérek a vezető szükséges kompetenciáira, és az itt látott feladatokra és munkamegosztásokra. A dolgozat túlnyomó részében pedig a cég ügyfélkapcsolatait és ügyfélkezelését mutatom be. Ebben a részben kitérek az ügyfelekkel való kapcsolattartásra, marketing stratégiára, USP-re, misszióra valamint vízióra. A záródolgozat végén összegzésre kerülnek az általános tapasztalataim és a cégről alkotott véleményem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | könyvelés, könyvelési teendők, szervezési feladatok, ügyfelek, ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 21. 10:28 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 21. 10:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |