A marketing területei, módszerei

Lakatos Panna (2022) A marketing területei, módszerei. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Lakatos_Panna Záró  dolgozat.pdf] PDF
Lakatos_Panna Záró dolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Lakatos Panna zaro-dolgozati-osszefoglalas.pdf] PDF
Lakatos Panna zaro-dolgozati-osszefoglalas.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (196kB)
[thumbnail of záródolgozat bírálat.pdf] PDF
záródolgozat bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (107kB)
[thumbnail of Lakatos.pdf] PDF
Lakatos.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (433kB)
[thumbnail of lakatos_panna_FUXW9B.pdf] PDF
lakatos_panna_FUXW9B.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (103kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatomban bemutatom a szakmai gyakorlat alatt szerzett tapasztalataimat, melyek a következők: Elsők között bemutatom a vállalatot, ahol a gyakorlatot végeztem, mely a Budapest Bank Zrt volt mely később MKB Bank Nyrt lett. Ismertetem a bankfúziót. Kifejtem a dolgozatomban a feladataimat, mely a következők voltak: Végeztem passzív folyamatokat, melyek első lépese a rendszer megismerése volt, miután elsajátítottam a rendszerek használatát jöhettek az elvégzendő feladatok. Nyitottam az újonnan érkező, illetve a már meglévő ügyfelek részére is számlát. Készítettem számukra bankinformációkat, új jelszókat igényeltem nekik az internetbankjukhoz, készítettem nekik Business Terminált. A záródolgozatom további részében bemutatom a marketing területeit, illetve a módszereit. Kifejtem a marketing alapkoncepciót, a marketing stratégiát, illetve bemutatom a piacszegmentációt. A marketing alapkoncepciók a következők: Termelés orientált koncepcióTermékorientált koncepcióÉrtékesítésorientált koncepció marketing vagy vevőorientált koncepció Társadalomközpontú koncepcióHolisztikus koncepció A marketingstratégiáknak bemutatom a stratégiai típusait 3 csoportra osztva: Porter féle stratégiák Piaci helyzettől függő stratégiák Piaci stratégiák Bemutatom még a dolgozatomban a marketing mixet, elemzem a 4P-t, illetve kifejtem a további 3P-t, azaz a 7P-t. Kifejtem a marketing kommunikáció és a direkt marketing fontosságát, majd elemzem a kutatási módszereket is, illetve az azokat befolyásoló tényezőkről is szót ejtek. A kutatási módszereken belül bemutatom a szekunder, illetve a primer kutatási módszereket is, majd a primer kutatás 2 csoportját is bemutatom, ami a kvalitatív, illetve a kvantitatív kutatás. Ismertetem a piacszegmentáció kis csoportját, megmutatom a folyamatát, illetve az általános piacszegmentálást. Készítettem egy kutatást a fiatalok bankválasztási szokásairól, melyet részletesen elemeztem, majd tettem egy javaslatot egy bank marketing osztályának, hogy véleményem szerint milyen módon tudnak eljutni a fiatalokhoz.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Hajkó Mónika
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: banki rendszerek, kutatási módszerek, marketing, marketingkutatás, marketingstratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 21. 10:28
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 21. 10:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet