Köves Alexandra (2022) Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Generali Csoportban. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat-Köves Alexandra.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 09.. Download (1MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem-Köves Alexandra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (279kB) |
|
PDF
zaro-dolgozati-osszefoglalas_2021_foszk (4)-Köves Alexandra.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 09.. Download (331kB) |
|
PDF
Köves Alexandra .pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (142kB) |
|
PDF
FOSZK_zarodolgozat-biralat-20221212-Köves Alexandra_.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (502kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakmai gyakorlatomat a Generali Biztosító Zrt.-nél töltöttem. A beszámolómban szeretném először bemutatni a vállalatot kitérve a szervezeti felépítésére, vezetési rendszerére, az alaptevékenységének jellemzőire és a vállalkozás teljesítményére. A beszámolóm második felében pedig szeretném ismertetni a vállalatnál végzett feladataimat. A Generali Biztosító Zrt. számlavezetési osztályán végeztem el a 14 hetes szakmai gyakorlatomat, mely a felsőoktatási szakképzésem befejezéséhez volt szükséges. Feladatom a vállalat egyik partnerének, az Atotál Insurtech Kft. szállítói számláinak könyvelése volt.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, Generali, kapcsolatmarketing, vevő, vevőkapcsolat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 21. 10:26 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 21. 10:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |