Hidi Klaudia (2022) Az üzleti érintkezés szabályai. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat-Hidi-Klaudia-GJB7SK .pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Záródolgozati összefoglaló Hidi Klaudia ( GJB7SK).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (122kB) |
|
PDF
Záródolgozat-Hidi-Klaudia-biralat(HG).pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (150kB) |
|
PDF
FOSZK_zarodolgozat-biralat- Hidi-Klaudia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (122kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom elején tisztázok néhány alapfogalmat, amely az egész viselkedésnek az alapját képezi, mint például protokoll, illem, etikett fogalmai. Aztán bővebben szeretnék kitérni, arra, 4 hogy az üzleti életben milyen alapszabályokkal is találkozhatunk. Fontos részt képez a bemutatkozás, köszönés, öltözködés, ami alapján szinte a legtöbb ember megalkotja magában az első benyomást, legyen az az üzleti világ vagy a hétköznapi élet. Nem mehetünk el az udvariasság, pontosság szabályai mellett sem, amelyek megléte és helyes alkalmazása, szintén pozitív képet festhet annak birtoklójáról. Érdemes különválasztanunk az udvarias nő és udvarias férfi viselkedését, ami elősegítheti a sikeres üzleti érvényesülést. Végezetül pedig a testbeszédről is ejtek néhány szót, ami jobban meghatározza kommunikációnkat, mint azt elsőre gondolnánk.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | illem, kommunikáció, protokoll, üzleti etikett, viselkedéskultúra |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 21. 10:22 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 21. 10:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |