Szabó András (2022) Pontgyűjtő mobil alkalmazás FMCG vállalatnál. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Szabo_Andras_WR35DP_-Pontgyűjtő_mobil_alkalmazás_FMCG_vállalatnál.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 13.. Download (1MB) |
|
PDF
titkositasi-kerelem-2022.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (61kB) |
|
PDF
szakdolgozati-osszefoglalas_2022majustol.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 13.. Download (195kB) |
|
PDF
Szabó András_Záróvizsga szakdolgozat Külső konzulensi bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (171kB) |
|
PDF
Szabó András szakdolgozat-biralat-es-javaslat 2022.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (353kB) |
Absztrakt (kivonat)
Egy FMCG (Fast-Moving Consumer Goods) cég életében az egyik legfontosabb kritérium, a késztermék minőségén felül, a termék vásárlók felé való prezentálása. A Hell Energy Kft. energiaital, soft drink, jegeskávé és tea gyártással foglalkozik, ezért a vásárló gyakran találkozhat a boltokban a termékeikkel, de mivel az a piac igen széles ezért a legtöbb boltban nem csak egy márka közül választhat a fogyasztó, így előnyösebb helyzetbe kerülhet az a vállalat, akinek a kihelyezései a leginkább megragadják az ember szemét. Ezt egy márka kétféleképpen érheti el, az egyik és talán a legalapvetőbb, a vállalathoz leginkább illő, de mégis figyelemfelkeltő dizájnválasztás azonban, ha egy cég ezen túl szeretné biztosítani, hogy a polc előtt álló vásárló ténylegesen végül úgy döntsön, hogy az ő terméküket választja, akkor a lehető legigényesebben kell tálalni a fogyasztó felé. Egy ilyen márka életében 3 fő csoportot különböztetünk meg, amikor azt vizsgáljuk, hogy a késztermék, hogyan kerül a vásárló elé, találkozhat vele hűtőben, kihelyezett displayen és polcvégen. A szakdolgozatban bemutatott alkalmazás célja, hogy ebből a két legfontosabbat, a hűtőt és a displayeket a lehető legigényesebben és az aktuális szortimenthez legjobban igazítva legyen feltöltve. A kiemelt nagy üzletekhez a vállalat rendel területi képviselőket, akiknek a napjuk abból áll, hogy az országot járva különböző boltokban ellenőrzik a kihelyezéseket és az esetleges hibákat, eltéréseket javítják. Azonban, mivel a független kiskereskedők, azaz a kisboltok vannak nagyobb arányban ezért ott is kiemelt fontosságú a jó megjelenés, ám a magas boltszám miatt fizikai képtelenség minden nap lefedni az összes boltot, ahol kapható a termék. Erre a problémára kínál megoldást az alkalmazás, ugyanis a boltos regisztrációját követően napi szinten feltölthetnek boltonként és kihelyezésenként egy képet, egy előre megadott feltöltési elváráshoz viszonyítva, amit utána az admin felületen ki is tud értékelni a cég, az elvárásnak megfelelt képek után a bolt jutalom pontokban részesül, amiket később beválthat különböző ajándékokra az alkalmazáson keresztül. Így, az alkalmazás fejlesztésén keresztül van szerencsém belelátni egy vállalat működésébe, a gyártástól kezdve a tervezésen keresztül egészen a marketingig úgy, hogy mivel végsősoron mégiscsak egy mobil alkalmazásról van szó a jövőbeli szakmám minden ágazatát lefedi, mind a gazdasági részét, mind az informatikát.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | alkalmazás(ok), Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program, Java, kódolt programok, mobiltelefonok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 21. 10:10 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 21. 10:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |