Az ügyfél lojalitásmenedzsment trendjei és kihívásai – a telekommunikációs szektorban

Bege Levente (2022) Az ügyfél lojalitásmenedzsment trendjei és kihívásai – a telekommunikációs szektorban. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Bege_Levente_G7DMJQ.pdf] PDF
Bege_Levente_G7DMJQ.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA_O_Bege_Levente.pdf] PDF
BA_O_Bege_Levente.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (205kB)
[thumbnail of szakdolgozat_biralat_kulso_konzulens_bege_levente_aláírt.pdf] PDF
szakdolgozat_biralat_kulso_konzulens_bege_levente_aláírt.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (398kB)
[thumbnail of BegeLevente.pdf] PDF
BegeLevente.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (369kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat témája az ügyfél lojalitásmenedzsment trendjei és kihívásai – a telekommunikációs szektorban. A szakirodalmi részben bemutatásra kerültek az ügyfél lojalitás növeléshez kapcsolódó elemek, illetve a távközlési szektor mint vizsgált iparág. A primer kutatás célja a nemzetközi telekommunikációs hűségprogram trendek elemeinek vizsgálata a magyar lakosság körében volt. A kvantitatív kutatás önkényes és hólabda módszer segítségével, online kérdőíves megkérdezéssel történt. A kutatási válaszok alapján a szolgáltatók applikációjához kötött nemzetközi nyereményjáték trendek itthon is sikeresen működne, főként a fiatalok körében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Aracsi Gabriella
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Balázsné Dr Lendvai Marietta
Belső
főiskolai docens; Menedzsment Tanszék; PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, fogyasztói magatartás, lojalitás, márkahűség, telekommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 21. 10:10
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 21. 10:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet