Bege Levente (2022) Az ügyfél lojalitásmenedzsment trendjei és kihívásai – a telekommunikációs szektorban. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Bege_Levente_G7DMJQ.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
BA_O_Bege_Levente.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (205kB) |
|
PDF
szakdolgozat_biralat_kulso_konzulens_bege_levente_aláírt.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (398kB) |
|
PDF
BegeLevente.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (369kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat témája az ügyfél lojalitásmenedzsment trendjei és kihívásai – a telekommunikációs szektorban. A szakirodalmi részben bemutatásra kerültek az ügyfél lojalitás növeléshez kapcsolódó elemek, illetve a távközlési szektor mint vizsgált iparág. A primer kutatás célja a nemzetközi telekommunikációs hűségprogram trendek elemeinek vizsgálata a magyar lakosság körében volt. A kvantitatív kutatás önkényes és hólabda módszer segítségével, online kérdőíves megkérdezéssel történt. A kutatási válaszok alapján a szolgáltatók applikációjához kötött nemzetközi nyereményjáték trendek itthon is sikeresen működne, főként a fiatalok körében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, fogyasztói magatartás, lojalitás, márkahűség, telekommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 21. 10:10 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 21. 10:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |