Fogyasztói magatartás a szépségipari szolgáltatások területén a XXI. században

Szikszai Bernadett (2022) Fogyasztói magatartás a szépségipari szolgáltatások területén a XXI. században. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szikszai_Bernadett_G9AD70.pdf] PDF
Szikszai_Bernadett_G9AD70.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_SZIKSZAI_BERNADETT.pdf] PDF
BA_O_SZIKSZAI_BERNADETT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (190kB)
[thumbnail of BA_B_Szikszai_Bernadett.pdf] PDF
BA_B_Szikszai_Bernadett.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (272kB)
[thumbnail of szikszai_bernadett_G9AD70.pdf] PDF
szikszai_bernadett_G9AD70.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (304kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom témája a fogyasztói magatartás a szépségipari szolgáltatások területén. A kutatásomban felmértem a fogyasztói magatartást és igényeket a XXI. században, és mindezek alapján megkerestem a választ, milyen motivációk figyelhetők meg a fogyasztóknál a szépségipari szolgáltatások igénybevételére. Az embereknek egyre fontosabbá vált a külső megjelenésük, amely hosszú időre és okokra vezethető vissza. Bemutattam, melyek azok a kiváltó tényezők, amitől a fogyasztónak az érdeklődése megnő ezen szolgáltatások felé. Vizsgáltam, hogyan és minek hatására fejlődött ki a szépségipar és hogyan változott a hazai fogyasztói magatartás, trendek és szokások napjainkra. Kifejtettem a COVID-19 válság szépségiparra gyakorolt hatását. A XXI. században a szépségipar a fénykorát éli, számtalan innováción megy keresztül és egy rohamosan fejlődő iparág. A kutatásom eredményéből segíthetek minden olyan szolgáltatónak, akik szeretnék interpretálni a munkájuk fő motívumát. Javaslatokat tettem a szolgáltatók felé a bevételük növelésére, a bevételkiesésük leredukálásra, és az ügyfelelégedettség mértékének fokozására.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, szakdolgozat, szépségipar, szolgáltató ipar, XXI. század
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 21. 10:09
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 21. 10:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet