Energiatőzsdei CRM rendszer továbbfejlesztése

Shanel Roland Krisztofer (2022) Energiatőzsdei CRM rendszer továbbfejlesztése. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Shanel Roland_Szakdolgozat_Energiatőzsdei CRM rendszer továbbfejlesztése.pdf] PDF
Shanel Roland_Szakdolgozat_Energiatőzsdei CRM rendszer továbbfejlesztése.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (719kB)
[thumbnail of szakdolgozati osszefoglalas_Shanel Roland.pdf] PDF
szakdolgozati osszefoglalas_Shanel Roland.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (203kB)
[thumbnail of szakdolgozat-biralat.docx.pdf] PDF
szakdolgozat-biralat.docx.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (226kB)
[thumbnail of szakdolgozat-biralat-es-javaslat_2021-szeptembertol_külső konzulens részére_PL.pdf] PDF
szakdolgozat-biralat-es-javaslat_2021-szeptembertol_külső konzulens részére_PL.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (227kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban az ideális CRM rendszert vizsgáltam. Az ideális CRM rendszert a különböző szakirodalmak széleskörű vizsgálatával alapoztam meg. Bevezetésképpen megfogalmaztam, hogy az informatikai eszközök fejlődése és az információ felhasználása miatt miért fontos egy új informatikai rendszer bevezetése. Ez a rendszer a CRM rendszer. Csoportosítottam a CRM rendszert 4 nagyobb csoportba. Ezek az operatív, analitikus, kollaboratív és Social rendszerek. A rendszerek csoportosítása után összeszedtem a CRM rendszernek a legfontosabb funkcióit, amik a következők. Ügyféladatbázis és nyilvántartás, kommunikáció integráció, lead management, opportunity management, SFA. Mivel a CRM rendszer a vállalaton belül szinte az összes terület munkáját tudja segíteni, ezért fontosnak tartottam részletesen kifejteni néhány terület szempontjából a CRM előnyeit. Ezek a területek az értékesítés, ügyfélszolgálat, marketing, pénzügy és informatika. A CRM elméleti vizsgálata után áttértem az ideális rendszer vizsgálatára. Ebben a fejezetben megvizsgáltam a már bevált CRM rendszerek felépítését az egészségügyi és a bank szektorban. A következő nagyobb fejezetben kezdtem el vizsgálni a vállalat CRM rendszerét. Ehhez először is felmértem a jelenlegi informatika architektúrát, hogy nagyobb képet kapjak arról, hogy jelenleg mi mondható CRM rendszernek a vállalatnál és ez milyen alapokra épül. A vizsgálat során rájöttem arra, hogy nem is áll távol a vállalat egy jól működő CRM rendszertől, mert az alapok nagyjából megvannak hozzá már csak egy egységes webes felületen kellene összekapcsolni ezeket. Ezt a felvetést a mélyinterjúk során kapott válaszok is alátámasztották, mivel egységesen mindenki azt tartotta a legfontosabbnak, hogy a vállalat lefejlesszen egy webes portált, ami segít a tagoknak a könnyebb tájékozódásban és segíti a munkavállalók munkájának optimalizálását, automatizálását. A mélyinterjún kapott válaszok alapján felállítottam az optimális rendszert a vállalatunk szempontjából, aminek az alapja a webes partnerportál lett és erre épülnek a partner nyilvántartási rendszerek és a dokumentumkezelő rendszerek. Lezárásképpen a CRM rendszer bevezetésének lépéseit írtam le, hogy szerintem hogyan lenne érdemes bevezetni. Illetve a bevezetéssel járó rendszerbetanítás fontosságáról is írtam

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságinformatikus

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Forman Norbert
Belső
egyetemi tanársegéd; Gazdaságinformatika Tanszék; PSZK
Pintér László
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: automatikus műveletek, CRM, energia, fejlesztés(ek), információ
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 21. 10:09
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 21. 10:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet