Fejér Gergely Barnabás (2022) Twitter: A social media marketing befolyásoló szerepe a vállatokra a pandémia idején. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
fejér_gergely_HJA4XD.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
BA_O_fejér_gergely.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (215kB) |
|
PDF
szakdolgozat-biralat-es-javaslat_fejer_gergely.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (772kB) |
|
PDF
Fejér Gergely-Bírálat-S-pdf.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (480kB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban a számítógépeknek, illetve okos készülékeknek egyre több adatot kell feldolgozniuk, amelyek egyre nagyobb mennyiségűek és komplexebbek. Ahhoz, hogy ezeket az adatokat kezelni tudjuk a mai modernkori rendszerekben, bonyolult feladatokat kell végrehajtanunk. A Big Data szerepe, hogy egy olyan modernkori technológiai környezetet nyújtson az informatikai rendszerekben, amivel ezeket a dinamikusan változó adattömegeket és adatrendszereket kezelni tudjuk. Az adatok könnyebb feldolgozhatósága és elemezhetősége mellett újabb, ismeretlen összefüggéseket találhatunk a Big Data technológia környezetével. Az informatikai technológiák napról-napra egyre fejlettebbek lesznek, egyre több feladatot tudnak megoldani rövidebb idő alatt, és alacsonyabb költségekkel. A Big Data világa még nem érte el a potenciálját, hiszen a technológiai eszközök egyre szélesebb körben érhetőek el. Maga a téma helytálló mindenki számára, hiszen a digitális világunkban az adat és az információáramlás egyre fontosabb.A koronavírus járvány alkotta körülmények nehezebbé tették az ember mindennapjait. Az üzleti életben a cégek számára a COVID-19 pandémia kitörése, a karantén és a gazdasági visszaesés változást hozott szolgáltatásaik és termékeik eladásában. A marketing területén folytatott viselkedésüket meg kellett változtatniuk egy olyan modellre, amely alkalmazható volt a járvány által kialakult körülmények között. Ilyen marketing terület a közösségi média, ahol egy adott cég kapcsolatot tud kialakítani fogyasztói között, és a felületeken történő aktivitással nagyobb célközönséget tud szerezni magának. A járvány mellett egy elengedhetetlen aspektus a napjainkban zajló élet, amely a járvány utáni visszaállás szerint történik. A pandémia utáni visszaállás világszerte olyan körülményeket alakított ki a mindennapi és üzleti életben, ami újból megerősíthette az évek során elmaradt vállalatok és fogyasztók közötti kapcsolatokat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | adatkezelés, adattisztítás, big data, közösségi média, statisztikai adatelemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 21. 10:06 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 21. 10:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |