Az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra

Forgács Laura (2022) Az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Forgács_Laura_HUXQE4.pdf] PDF
Forgács_Laura_HUXQE4.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA_O_Forgács_Laura.pdf] PDF
BA_O_Forgács_Laura.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (322kB)
[thumbnail of Forgács Laura.pdf] PDF
Forgács Laura.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (162kB)
[thumbnail of BA_B_Forgács_Laura.pdf] PDF
BA_B_Forgács_Laura.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája az influencerek hatásának vizsgálata a fogyasztói magatartásra. Azért választottam ezt a témát, mert úgy gondolom, hogy a társadalmunk nagy részének mindennapi tevékenységei közé sorolhatjuk a közösségi média használatát. Ezek a közösségi felületek megkönnyítik hétköznapi életünket, a kommunikációt, és az információk áramlását. Ezen felületek hatására alakultak ki az influencerek, illetve az influencer marketing. Az elmúlt évtized marketing eszközeit és gyakorlati alkalmazásait tekintve nagyon gyors változásnak lehetünk tanúi és résztvevői. Elérkeztünk a reklámozás egy olyan szakaszába, ahol a fogyasztók már nem passzív résztvevői a marketing kampányoknak. Interakcióba léphetnek további felhasználókkal és fogyasztókkal, online közösségeket alkothatnak és tartalmat oszthatnak meg. A marketingesek általában arra használjak a közösségi média felületeit, hogy széleskörben elérjek a potenciális célcsoportokat, a meglévő és jövőbeli fogyasztókat. Azáltal, hogy felhasználókat használnak fel arra, hogy egymás között kommunikáljanak, a saját termékeikről, vagy szolgáltatásaikról, azzal egy online közösséget alkotnak, ahol a kapcsolat bizalmon és egy közös élményen alapszik. A felhasználók emellett bevonnak további felhasználókat a közösségi média eszközeinek segítségével, így együtt formáljak a marketing kampányokat és mint értékteremtő szereplők befolyásolnak ezzel lehetséges vásárlókat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, influencer hitelesség, influencer marketing, marketingeszközök, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 21. 10:05
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 21. 10:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet