Forgács Laura (2022) Az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Forgács_Laura_HUXQE4.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
BA_O_Forgács_Laura.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (322kB) |
|
PDF
Forgács Laura.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (162kB) |
|
PDF
BA_B_Forgács_Laura.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája az influencerek hatásának vizsgálata a fogyasztói magatartásra. Azért választottam ezt a témát, mert úgy gondolom, hogy a társadalmunk nagy részének mindennapi tevékenységei közé sorolhatjuk a közösségi média használatát. Ezek a közösségi felületek megkönnyítik hétköznapi életünket, a kommunikációt, és az információk áramlását. Ezen felületek hatására alakultak ki az influencerek, illetve az influencer marketing. Az elmúlt évtized marketing eszközeit és gyakorlati alkalmazásait tekintve nagyon gyors változásnak lehetünk tanúi és résztvevői. Elérkeztünk a reklámozás egy olyan szakaszába, ahol a fogyasztók már nem passzív résztvevői a marketing kampányoknak. Interakcióba léphetnek további felhasználókkal és fogyasztókkal, online közösségeket alkothatnak és tartalmat oszthatnak meg. A marketingesek általában arra használjak a közösségi média felületeit, hogy széleskörben elérjek a potenciális célcsoportokat, a meglévő és jövőbeli fogyasztókat. Azáltal, hogy felhasználókat használnak fel arra, hogy egymás között kommunikáljanak, a saját termékeikről, vagy szolgáltatásaikról, azzal egy online közösséget alkotnak, ahol a kapcsolat bizalmon és egy közös élményen alapszik. A felhasználók emellett bevonnak további felhasználókat a közösségi média eszközeinek segítségével, így együtt formáljak a marketing kampányokat és mint értékteremtő szereplők befolyásolnak ezzel lehetséges vásárlókat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, influencer hitelesség, influencer marketing, marketingeszközök, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 21. 10:05 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 21. 10:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |