A Douglas üzletlánc hazai marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása

Nagy Ágnes (2022) A Douglas üzletlánc hazai marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Nagy_Ágnes_JFI4QS.pdf] PDF
Nagy_Ágnes_JFI4QS.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA_O_Nagy_Ágnes.pdf] PDF
BA_O_Nagy_Ágnes.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (295kB)
[thumbnail of Nagy Ágnes 2022.pdf] PDF
Nagy Ágnes 2022.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (261kB)
[thumbnail of BA_B_Nagy_Ágnes.pdf] PDF
BA_B_Nagy_Ágnes.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (207kB)

Absztrakt (kivonat)

Az elmúlt két év eseményei gazdaságunkat igencsak felbolygatták, vannak iparágak melyek profitáltak a kialakult helyzetből, ám akadnak olyanok is, melyeket negatívan érintett. A szépségipar, valamint a parfümpiac is az utóbbi kategóriába tartozik, ezért a versenyben maradáshoz a piaci szereplőknek szükségük volt új innovációk és trendek bevezetésére. Mindemellett pedig a vásárlók megváltozott igényeihez is alkalmazkodniuk kellett a vállalatoknak. Szakdolgozatomban azt vizsgáltam, hogy egy az iparban tevékenykedő vállalatnak mely marketingkommunikációs stratégia alkalmazásával sikerülhet piaci pozíciójának megtartása és akár eredményeinek javítása. Kutatásomban a hazánkban több, mint két évtizede aktívan jelen lévő Parfümerie Douglas Illatszerkereskedelmi Kft. marketingkommunikációs stratégiáját és a hozzá tartozó marketingtevékenységet vettem górcső alá. A primer kutatás a vizsgált vállalat és az általa használt marketingkommunikációs stratégia vásárlók általi megítélését kutatta.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Pecze Krisztina
Belső
egyetemi adjunktus; Menedzsment Tanszék; PSZK
Szalay Roland
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitalizáció, marketingeszközök, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, vállalati stratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 21. 10:04
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 21. 10:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet