Tóth Virág (2022) A fogyasztói társadalom és a tudatos fogyasztás kapcsolata – A reklámok hatása az élelmiszerpazarlásra. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Tóth_Virág_C2GNZ8.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Tóth_Virág.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (159kB) |
|
PDF
Toth_V_gyzs.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (110kB) |
|
PDF
BA_B_Tóth_Virág.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom során megvizsgálom a fogyasztói társadalom és a tudatos fogyasztás ellentétpárját, kiemelt tekintettel az élelmiszerfogyasztás területére, ezután bemutatom a marketingkommunikációs eszközök hatását az élelmiszerfogyasztásra (fogyasztói szinten). Kutatást végeztem a fogyasztók élelmiszerfogyasztási és élelmiszerpazarlási, valamint médiafelhasználási szokásait vizsgálva, valamint hazai élelmiszeripari válalatokkal készítettem interjú a náluk megjelenő élelmiszerpazarlás témaköréről. Dolgozatomban kiemelek lehetséges alternatívákat az élelmiszerpazarlás csökkentésére vonatkozóan mind a háztartások, mind a vendéglátóipari egységek számára. A kutatásom során azokat az eredményeket kaptam, hogy a média igenis hatással van az élelmiszerfogyasztás alakulására.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | élelmiszerpazarlás, fenntartható fejlődés, fenntarthatóság, fogyasztói társadalom, tudatos fogyasztás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 21. 10:03 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 21. 10:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |