A közösségi média marketing felülete, az influenszerek hatása a fiatalok vásárlási szokásaira

Szabó Tamás Károly (2022) A közösségi média marketing felülete, az influenszerek hatása a fiatalok vásárlási szokásaira. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szabó_Tamás_Károly_AKI625.pdf] PDF
Szabó_Tamás_Károly_AKI625.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Szabó_Tamás_Károly.pdf] PDF
BA_O_Szabó_Tamás_Károly.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (316kB)
[thumbnail of BA_B_SZABÓ_TAMÁS_KÁROLY.pdf] PDF
BA_B_SZABÓ_TAMÁS_KÁROLY.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (195kB)
[thumbnail of Szabó Tamás Károly 2022.pdf] PDF
Szabó Tamás Károly 2022.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (269kB)

Absztrakt (kivonat)

Mindennap használjuk az online közösségi felületek egyikét, így nagy eséllyel szemünk elé kerülnek az influenszerek is. A kettő kézen fogva változtatták meg az online marketing milyenjét. A relatív újfajta marketingstratégia kifejezetten a fiatalabb generációra összpontosul, és a hirdetések főképp nekik is szólnak. Ezeket alapon véve szerettem volna felmérni, hogy melyek is valójában azok a felületek, amelyeken a legnagyobb eséllyel el lehet őket érni, valamint milyen hatással tudnak rájuk lenni a véleményvezérek. Kérdőíves megkérdezések során a felmérés kifejezetten a 14 és 31 év közötti személyekre összpontosult. A beérkezett válaszokat az előzetes hipotéziseim alapján elemeztem. Végezetül arra a következtetésre jutottam, hogy minél fiatalabb az ember, annál nagyobb eséllyel tudnak az influenszerek hatást gyakorolni rájuk vásárlás szempontjából.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Martonné Kósa Viktória
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Pecze Krisztina
Belső
egyetemi adjunktus; Menedzsment Tanszék; PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, fiatalok, fogyasztói szokások, internetes reklám(ok), internetmarketing, marketing, online marketing, online reklám
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 21. 10:03
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 21. 10:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet