Szabó Tamás Károly (2022) A közösségi média marketing felülete, az influenszerek hatása a fiatalok vásárlási szokásaira. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Szabó_Tamás_Károly_AKI625.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Szabó_Tamás_Károly.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (316kB) |
|
PDF
BA_B_SZABÓ_TAMÁS_KÁROLY.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (195kB) |
|
PDF
Szabó Tamás Károly 2022.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (269kB) |
Absztrakt (kivonat)
Mindennap használjuk az online közösségi felületek egyikét, így nagy eséllyel szemünk elé kerülnek az influenszerek is. A kettő kézen fogva változtatták meg az online marketing milyenjét. A relatív újfajta marketingstratégia kifejezetten a fiatalabb generációra összpontosul, és a hirdetések főképp nekik is szólnak. Ezeket alapon véve szerettem volna felmérni, hogy melyek is valójában azok a felületek, amelyeken a legnagyobb eséllyel el lehet őket érni, valamint milyen hatással tudnak rájuk lenni a véleményvezérek. Kérdőíves megkérdezések során a felmérés kifejezetten a 14 és 31 év közötti személyekre összpontosult. A beérkezett válaszokat az előzetes hipotéziseim alapján elemeztem. Végezetül arra a következtetésre jutottam, hogy minél fiatalabb az ember, annál nagyobb eséllyel tudnak az influenszerek hatást gyakorolni rájuk vásárlás szempontjából.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, fiatalok, fogyasztói szokások, internetes reklám(ok), internetmarketing, marketing, online marketing, online reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 21. 10:03 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 21. 10:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |