Településmarketing: Dunaújváros történelmi vonatkozásának beemelése a marketingkommunikációs stratégiába

Pálinkás Eszter Ágnes (2022) Településmarketing: Dunaújváros történelmi vonatkozásának beemelése a marketingkommunikációs stratégiába. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Pálinkás_EszterÁgnes_W74PZ0.pdf] PDF
Pálinkás_EszterÁgnes_W74PZ0.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Pálinkás_EszterÁgnes.pdf] PDF
BA_O_Pálinkás_EszterÁgnes.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (209kB)
[thumbnail of BA_B_Halmai_NóraMária.pdf] PDF
BA_B_Halmai_NóraMária.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (387kB)
[thumbnail of Pálinkás Eszter Ágnes.pdf] PDF
Pálinkás Eszter Ágnes.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (161kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom központi témája Dunaújváros lakosságának véleményének felmérése Simon Anholt városmárkázási hatszög vonatkozó négy dimenziójában. A dolgozat célja megismerni a településhez fűződő gondolataikat a lakosoknak, a különféle programokon való részvételi hajlandóságot és egyben a helytörténeti hagyományok fontosságát, azok ismeretét és az erre irányuló igényeiket. Kutatásom alkalmával kétfajta kutatási módszert alkalmaztam, egy kvantitatív kutatást és egy kvalitatív kutatást végeztem. Kvantitatív kutatásom alapsokaságának a dunaújvárosi, 15 év feletti lakosságot vettem, így az ő körükben végeztem el. Kvalitatív kutatásomat pedig szakértői interjú keretében valósítottam meg. Kutatásaim alapján kirajzolódott, hogy a kitöltők többsége pesszimistán tekint a városra, azonban rengeteg büszkeséggel rendelkeznek. Emellett pedig látható, hogy a kitöltők többségének igénye volna a helytörténeti hagyományok felelevenítésére, ehhez kapcsolódó programokon való részvételre. Mindezek tekintetében olyan javaslatokat fogalmazok meg a városvezetés és a helyi civil szervezetek számára, amelyek a marketingkommunikációs stratégiába beemelhetőek, tehát a kommunikációs csatornák megfelelő kihasználása, helytörténeti tematikájú programok szervezett megvalósítása és élménycsomagok létrehozása.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Halmai Nóra Mária
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Németh Szilárd
Belső
főiskolai docens; Menedzsment Tanszék; PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 2K marketing mix, Dunaújváros, Simon Anholt, településmarketing, városmárkázás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 21. 10:02
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 21. 10:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet