Településmarketing: Dunaújváros történelmi vonatkozásának beemelése a marketingkommunikációs stratégiába

Pálinkás Eszter Ágnes (2022) Településmarketing: Dunaújváros történelmi vonatkozásának beemelése a marketingkommunikációs stratégiába. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Pálinkás_EszterÁgnes_W74PZ0.pdf] PDF
Pálinkás_EszterÁgnes_W74PZ0.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Pálinkás_EszterÁgnes.pdf] PDF
BA_O_Pálinkás_EszterÁgnes.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (209kB)
[thumbnail of BA_B_Halmai_NóraMária.pdf] PDF
BA_B_Halmai_NóraMária.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (387kB)
[thumbnail of Pálinkás Eszter Ágnes.pdf] PDF
Pálinkás Eszter Ágnes.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (161kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom központi témája Dunaújváros lakosságának véleményének felmérése Simon Anholt városmárkázási hatszög vonatkozó négy dimenziójában. A dolgozat célja megismerni a településhez fűződő gondolataikat a lakosoknak, a különféle programokon való részvételi hajlandóságot és egyben a helytörténeti hagyományok fontosságát, azok ismeretét és az erre irányuló igényeiket. Kutatásom alkalmával kétfajta kutatási módszert alkalmaztam, egy kvantitatív kutatást és egy kvalitatív kutatást végeztem. Kvantitatív kutatásom alapsokaságának a dunaújvárosi, 15 év feletti lakosságot vettem, így az ő körükben végeztem el. Kvalitatív kutatásomat pedig szakértői interjú keretében valósítottam meg. Kutatásaim alapján kirajzolódott, hogy a kitöltők többsége pesszimistán tekint a városra, azonban rengeteg büszkeséggel rendelkeznek. Emellett pedig látható, hogy a kitöltők többségének igénye volna a helytörténeti hagyományok felelevenítésére, ehhez kapcsolódó programokon való részvételre. Mindezek tekintetében olyan javaslatokat fogalmazok meg a városvezetés és a helyi civil szervezetek számára, amelyek a marketingkommunikációs stratégiába beemelhetőek, tehát a kommunikációs csatornák megfelelő kihasználása, helytörténeti tematikájú programok szervezett megvalósítása és élménycsomagok létrehozása.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 2K marketing mix, Dunaújváros, Simon Anholt, településmarketing, városmárkázás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 21. 10:02
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 21. 10:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet