Pálinkás Eszter Ágnes (2022) Településmarketing: Dunaújváros történelmi vonatkozásának beemelése a marketingkommunikációs stratégiába. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Pálinkás_EszterÁgnes_W74PZ0.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Pálinkás_EszterÁgnes.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (209kB) |
|
PDF
BA_B_Halmai_NóraMária.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (387kB) |
|
PDF
Pálinkás Eszter Ágnes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (161kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom központi témája Dunaújváros lakosságának véleményének felmérése Simon Anholt városmárkázási hatszög vonatkozó négy dimenziójában. A dolgozat célja megismerni a településhez fűződő gondolataikat a lakosoknak, a különféle programokon való részvételi hajlandóságot és egyben a helytörténeti hagyományok fontosságát, azok ismeretét és az erre irányuló igényeiket. Kutatásom alkalmával kétfajta kutatási módszert alkalmaztam, egy kvantitatív kutatást és egy kvalitatív kutatást végeztem. Kvantitatív kutatásom alapsokaságának a dunaújvárosi, 15 év feletti lakosságot vettem, így az ő körükben végeztem el. Kvalitatív kutatásomat pedig szakértői interjú keretében valósítottam meg. Kutatásaim alapján kirajzolódott, hogy a kitöltők többsége pesszimistán tekint a városra, azonban rengeteg büszkeséggel rendelkeznek. Emellett pedig látható, hogy a kitöltők többségének igénye volna a helytörténeti hagyományok felelevenítésére, ehhez kapcsolódó programokon való részvételre. Mindezek tekintetében olyan javaslatokat fogalmazok meg a városvezetés és a helyi civil szervezetek számára, amelyek a marketingkommunikációs stratégiába beemelhetőek, tehát a kommunikációs csatornák megfelelő kihasználása, helytörténeti tematikájú programok szervezett megvalósítása és élménycsomagok létrehozása.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 2K marketing mix, Dunaújváros, Simon Anholt, településmarketing, városmárkázás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 21. 10:02 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 21. 10:02 |
Actions (login required)
Tétel nézet |