Molnár Vivien (2022) Az influencer marketing hatása az Y és Z generációra, és a munka világára. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Molnár_Vivien_PKSPK8.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Molnár_Vivien.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (258kB) |
|
PDF
szakdolgozat-biralat_2022_ Molnár_belső.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (241kB) |
|
PDF
Szakdolgozat Bírálat Molnár Vivien dolgozatához.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (212kB) |
Absztrakt (kivonat)
A technológiai fejlődések hatalmas változásokat okoztak az évek során. Felgyorsult a világ, átalakult a kommunikáció, illetve a munka világa is. Az influencer marketing megjelenése is ezen folyamatok egyik eredményeképpen született meg. Szakdolgozatom célja, hogy az Y és Z generáció vizsgálatán keresztül átfogó képet kaphassak arról, hogy a marketing ezen típusa milyen mértéken bír befolyással az érintettek gondolkodásmódjára, munkaképére. A dolgozatomban nem csak az elméleti háttér teljeskörű feltárásával, de saját kvantitatív kérdőíves kutatással is igyekeztem minél mélyebben megismerni a két generáció fogyasztói magatartását, melyek elősegítették a hipotézisvizsgálat sikerességét. Összességében elmondható, hogy kutatásom elérte a célját, mert hipotéziseim közül akadt olyan, mely megerősítést, más cáfolatot nyert, így saját véleményem is átértékelődött a kapott értékek alapján.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | közösségi média, marketingkommunikáció, online marketing, Y generáció, Z gereráció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 21. 09:58 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 21. 09:58 |
Actions (login required)
Tétel nézet |