A fogyasztói magatartás és a digitális marketing jelentősége napjainkban

Sáfár Lolita (2022) A fogyasztói magatartás és a digitális marketing jelentősége napjainkban. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of BA_Sáfár_Lolita_O2ON1P_GM_Szakdolgozat.pdf] PDF
BA_Sáfár_Lolita_O2ON1P_GM_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of BA_O_Safar_Lolita.pdf] PDF
BA_O_Safar_Lolita.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (367kB)
[thumbnail of SáfárLolita.pdf] PDF
SáfárLolita.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (369kB)
[thumbnail of szakdolgozat-biralat-es-javaslat_külső-konzulens.pdf] PDF
szakdolgozat-biralat-es-javaslat_külső-konzulens.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (849kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat a mai társadalomra jellemző fogyasztói magatartással, aktuális marketing trendekkel, digitális marketing eszközökkel és a digitális marketinget érintő lehetőségekkel, valamint kihívásokkal foglalkozik. A kutatás célja felmérni a jelenlegi társadalomra jellemző magatartást és a generációkkénti különbségeket a digitális marketinget illetően, továbbá a digitális marketing eszközök és csatornák mélyebb megértése annak érdekében, hogy javaslatokat tudjak megfogalmazni vállalkozások számára, amivel fejleszteni tudják marketingjüket. Primerkutatásom egy kevert kutatási módszerrel készült el, amivel megvizsgáltam a digitális marketing kérdését, fogyasztói és üzleti oldalról is. Alkalmaztam egy online kérdőíves megkérdezést, és készítettem két mélyinterjút szakértőkkel. A digitális marketingnek van jelentősége. A célközönség elérése érdekében célszerű a digitális marketing által nyújtott eszközök használata.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Balázsné Dr Lendvai Marietta
Belső
főiskolai docens; Menedzsment Tanszék; PSZK
Sós Vanda
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális marketing, e-marketing - elektronikus marketing, fogyasztói magatartás, marketing trendek, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 21. 09:57
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 21. 09:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet