Szabó Lőrinc László (2022) Fogyasztói magatartás vizsgálata a sörfogyasztás kapcsán Magyarországon. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Szabó_Lőrinc_László_ZV6KH0.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Szabó_Lőrinc_László.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (242kB) |
|
PDF
BA_B_Szabó_Lőrinc_László.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
|
PDF
Szabó Lőrinc László.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (277kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom központi témája a különböző fogyasztói döntéseket befolyásoló interperszonális és perszonális motivációk vizsgálata az általános és a kézműves sörök fogyasztása kapcsán. A kutatásom célja, hogy a meghatározott fogyasztó magatartást irányító tényezőket elemzve választ kapjak a hipotéziseimre és megismerjem a magyarországi sörfogyasztásban megjelenős fogyasztói attitűdöket. A dolgozatom első felében a releváns szakirodalmakat és tudományos folyóiratokat vizsgálom. A dolgozatom kutatási részében pedig a kvantitatív kutatási eredményeimet, egy arra alkalmas szoftver segítségével vizsgálom. Faktoranalízisek, varianciaanalízisek, lineáris regresszió és modellábra alkalmazásával vizsgálom az előzetesen megfogalmazott hipotéziseimet. A kutatásom során a szignifikáns tényezőket kiemelve értelmezem az eredményeim, továbbá javaslatokat fogalmazok meg.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | bandwagon hatás, fogyasztói magatartás, söripar, sznob hatás, Veblen hatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 21. 09:57 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 21. 09:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |