A belső vállalati kommunikáció sajátosságai: egy magyar kisvállalat alapján

Szabó Klaudia (2022) A belső vállalati kommunikáció sajátosságai: egy magyar kisvállalat alapján. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szabó_Klaudia_AYXA9Z.pdf] PDF
Szabó_Klaudia_AYXA9Z.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA_O_Szabó_Klaudia.pdf] PDF
BA_O_Szabó_Klaudia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (278kB)
[thumbnail of Szabó_Klaudia_GM_nappali_szakdolgozat-biralat_2022 december_avdhA8-3e481f5f-ba6b-4e61-9d18-b1256e76cb0b.pdf] PDF
Szabó_Klaudia_GM_nappali_szakdolgozat-biralat_2022 december_avdhA8-3e481f5f-ba6b-4e61-9d18-b1256e76cb0b.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (448kB)
[thumbnail of BA_B_Szabó_Klaudia.pdf] PDF
BA_B_Szabó_Klaudia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (636kB)

Absztrakt (kivonat)

A kommunikáció, az információmegosztás elengedhetetlen része életünk bármely területének. A 21. század rohanó mindennapjai, valamint a technikai és digitális fejlődés megkövetelik, hogy a vállalati kommunikáció is megfelelő ütemben fejlődjön. Kutatásom során elsősorban a vállalaton belüli kommunikációra fókuszálok, mivel úgy gondolom, hogy egy hatékonyan működő vállalat alapja a megfelelő belső kommunikáció. Témaválasztásomat indokolja, hogy negyedik éve dolgozom egy magyarországi kisvállalatánál, ahol számos pozitív és negatív tapasztalatom volt az intern kommunikáció kapcsán, valamint számos fejlődésen ment keresztül ezen a téren az évek során. Szakdolgozatom célja felmérni a vizsgált magyarországi kis-, közép- és nagyvállalatokat abból a szempontból, hogy mennyire képesek hatékonyan lépést tartani a kommunikáció fejlődésével, illetve, hogy a szervezet tagjai mennyire elégedettek ezzel és milyen típusú kommunikációs gátakba ütköznek. Kutatási eredményeimet összegezve a belső vállalati kommunikáció kapcsán a várthoz képest igen pozitív visszacsatolás érkezett, mind az elégedettség szempontjából, mind pedig a pozitív tapasztalatok és a motiváció esetében is. Következtetésem kapcsán úgy gondolom, hogy a szervezeteknek érdemes bizonyos időközönként felmérni a munkavállalók véleményét a belső kommunikáció kapcsán, vizsgálni a gyakran előforduló hibákat és kutatni azok okait.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: belső kommunikáció fejlesztése, kommunikáció zavarai, kommunikációelmélet, kommunikációs csatornák, vállalati kommunikáció, vezetői kommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 21. 09:56
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 21. 09:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet