Kohári Fanni Zsófia (2022) Innovatív megoldások egy ruházati cég marketing tevékenységében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Kohári_Fanni Zsófia_O3EAWW.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 08.. Download (1MB) |
|
PDF
Kohári_Fanni Zsófia_Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (304kB) |
|
PDF
BA_O_Kohári_Fanni Zsófia.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 08.. Download (160kB) |
|
PDF
BA_B_Kohári_Fanni Zsófia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
|
PDF
Kohári Fanni Zsófia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (160kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az átlagos magyar fogyasztót általában a reklámkerülés jellemzi. Ebben a reklámokban teli világban, nem csoda, ha a fogyasztó annyi impulzust kap, hogy teljesen elveszik közte, sőt még ellenszenv is alakul ki az adott márka felé. Ezzel kell szembenéznie a marketingnek, és a fogyasztókat racionális gondolkodásuk mellett, érzelmileg is buzdítaniuk kell egy termék megvásárlásra. Az érzékszervi marketing ebben nyújt segítséget, hogy a fogyasztókat érzékszerveiken keresztül tudják befolyásolni, ezzel kialakítva egy ösztönös kapcsolatot a fogyasztó és a termék/szolgáltatás között. Dolgozatomat az elmélet feldolgozásával kezdem, ahol bemutatom a marketing alapelveit, majd a fogyasztói magatartást, végezetül az érzékszervi marketing elméletét, ezen belül a percepció és az érzékelési küszöbök fogalmát. Szakdolgozatom célja, hogy megvizsgáljam, az általam megkérdezett fogyasztókat befolyásolják-e az érzékszervi marketing elemei. Kutatásomhoz kvantitatív módszertant alkalmaztam, majd a kutatásom másik felében terepkutatást, mivel egy konkrét ruházati cég marketing stratégiáját elemeztem. Dolgozatomat összefoglalással, és javaslatok felvázolásával zárom.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | érzékszervek, fogyasztói magatartás, kvantitatív módszerek, marketing, percepció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 21. 09:56 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 21. 09:56 |
Actions (login required)
Tétel nézet |