Innovatív megoldások egy ruházati cég marketing tevékenységében

Kohári Fanni Zsófia (2022) Innovatív megoldások egy ruházati cég marketing tevékenységében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Kohári_Fanni Zsófia_O3EAWW.pdf] PDF
Kohári_Fanni Zsófia_O3EAWW.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 08..

Download (1MB)
[thumbnail of Kohári_Fanni Zsófia_Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Kohári_Fanni Zsófia_Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (304kB)
[thumbnail of BA_O_Kohári_Fanni Zsófia.pdf] PDF
BA_O_Kohári_Fanni Zsófia.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 08..

Download (160kB)
[thumbnail of BA_B_Kohári_Fanni Zsófia.pdf] PDF
BA_B_Kohári_Fanni Zsófia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)
[thumbnail of Kohári Fanni Zsófia.pdf] PDF
Kohári Fanni Zsófia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (160kB)

Absztrakt (kivonat)

Az átlagos magyar fogyasztót általában a reklámkerülés jellemzi. Ebben a reklámokban teli világban, nem csoda, ha a fogyasztó annyi impulzust kap, hogy teljesen elveszik közte, sőt még ellenszenv is alakul ki az adott márka felé. Ezzel kell szembenéznie a marketingnek, és a fogyasztókat racionális gondolkodásuk mellett, érzelmileg is buzdítaniuk kell egy termék megvásárlásra. Az érzékszervi marketing ebben nyújt segítséget, hogy a fogyasztókat érzékszerveiken keresztül tudják befolyásolni, ezzel kialakítva egy ösztönös kapcsolatot a fogyasztó és a termék/szolgáltatás között. Dolgozatomat az elmélet feldolgozásával kezdem, ahol bemutatom a marketing alapelveit, majd a fogyasztói magatartást, végezetül az érzékszervi marketing elméletét, ezen belül a percepció és az érzékelési küszöbök fogalmát. Szakdolgozatom célja, hogy megvizsgáljam, az általam megkérdezett fogyasztókat befolyásolják-e az érzékszervi marketing elemei. Kutatásomhoz kvantitatív módszertant alkalmaztam, majd a kutatásom másik felében terepkutatást, mivel egy konkrét ruházati cég marketing stratégiáját elemeztem. Dolgozatomat összefoglalással, és javaslatok felvázolásával zárom.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: érzékszervek, fogyasztói magatartás, kvantitatív módszerek, marketing, percepció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 21. 09:56
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 21. 09:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet