Komáromi Dávid (2022) Innovatív marketinglehetőségek a KKV rendezvényszervező cégeknél. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Komáromi_Dávid_PHEW8V.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Komáromi_Dávid.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (199kB) |
|
PDF
BA_B_Komáromi_Dávid.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
|
PDF
Komáromi.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (353kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat bemutatja a rendezvényszervezés folyamatait a stratégiai döntéshozóktól az operatív munkatársakig az elejétől a végéig részletesen, amit a kategóriákba sorolt rendezvénytípusok segítenek jobban megérteni leírásukkal. A rendezvények marketingtevékenysége részletesen bemutatásra kerül az online, illetve offline lehetőségeket tekintve, ahol a közösségi média nagyobb hangsúlyt kap az innovatív megoldások figyelembevétele miatt. A kutatás egy KKV rendezvényszervező cégen belül történt, ahol a releváns pozíciókban lévő munkavállalók mélyinterjúk keretein belül válaszoltak a rendezvények legfontosabb kérdéseire, valamint a marketinglehetőségek elemzése mellett bemutatásra kerültek az innovatív megoldások is, és az itt felszínre kerülő problémák alapján javaslat készült.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, 7P modell, e-marketing - elektronikus marketing, eseménymarketing, kis- és középvállalkozás - KKV |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 21. 09:56 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 21. 09:56 |
Actions (login required)
Tétel nézet |