A vizuális megjelenés szerepe a digitális marketingben

Fucskó Bence (2022) A vizuális megjelenés szerepe a digitális marketingben. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Fucskó_Bence_EDBIZW.pdf] PDF
Fucskó_Bence_EDBIZW.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Fucskó_Bence.pdf] PDF
BA_O_Fucskó_Bence.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (427kB)
[thumbnail of Fucskó Bence.pdf] PDF
Fucskó Bence.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (161kB)
[thumbnail of szakdolgozat-biralat-es-javaslat_Fucskó Bence.pdf] PDF
szakdolgozat-biralat-es-javaslat_Fucskó Bence.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom fő témája a vizuális megjelenés szerepe a digitális marketingben. Ugyan a hagyományos reklámok története a régmúltba nyúlik vissza, de napjainkban a technológia rohamos fejlődésével az egyes márkák arculatának kiépítése és menedzselése az online térben is hatalmas szerepet tölt be. Diplomamunkám célja az volt, hogy az olvasók számára egy átfogó képet alkothassak a digitális marketing világáról, valamint annak vizuális megjelenítéséről az online térben. Ahhoz, hogy sikeresen átadjam az emberek számára az általam kidolgozott téma érdekességeit, alapos szakirodalmi kutatást és áttekintést végeztem, melyeket több magyarországi és külföldi szakcikk, szakkönyv és különböző internetes forrás alapján állítottam össze. Szakdolgozatomban a szakirodalmak feldolgozása és bemutatása mellett az online marketing vizuális megjelenésének szerepével kapcsolatban végzett kutatásom eredményeit is elemeztem és szemléltettem. Kutatómunkám hosszabb időintervallumot ölelt fel, ugyanis szerettem volna minél mélyebbre ásni gondolataimat ennek megformálásában. Primer kutatásomat a kvalitatív kutatási módszerrel szerettem volna bemutatni, amellyel az volt a célom, hogy számszerűsíthető tények helyett az elemzésemet a megkérdezett emberek tapasztalatai, élményei, érzései és szubjektív véleményei alapján készítsem el. Munkám során a kiválasztott célcsoport az utolsó szemeszterük idejében járó, alapszakos egyetemista hallgatók voltak, akik jelen vannak több közösségi platformon is, és vásároltak már életük során az interneten. Kutatási eredményeim elemzését félig strukturált személyes interjúk alapján készítettem el hat interjúalannyal. A beszélgetések során két fő kutatási kérdésre kaptam meg sikeresen a válaszokat, melyek a weboldalhasználattal, és a közösségi platformokon történő hirdetések megjelenésével voltak kapcsolatosak. Az interjúalanyok részletes és átgondolt válaszai alapján az olvasó a dolgozatomból megtudhatja, hogy a felhasználók a weboldalak vizuális megjelenését hogyan ítélik meg, illetve, hogy a közösségi oldalakon szereplő marketingeszközök befolyásolják-e az interneten böngésző embereket a vásárlásban. Szakirodalmi áttekintésem és a kutatásom segítségével bízom benne, hogy a kiválasztott témámat a lehető legsokoldalúbban bemutatnom, és ezzel fény derülhet arra, hogy mekkora szerepe van a vizuális megjelenésnek a digitális marketing világában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: branding, innováció, márkaépítés, online marketing, termékmegjelenítés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 21. 09:55
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 21. 09:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet