Fucskó Bence (2022) A vizuális megjelenés szerepe a digitális marketingben. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Fucskó_Bence_EDBIZW.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Fucskó_Bence.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (427kB) |
|
PDF
Fucskó Bence.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (161kB) |
|
PDF
szakdolgozat-biralat-es-javaslat_Fucskó Bence.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom fő témája a vizuális megjelenés szerepe a digitális marketingben. Ugyan a hagyományos reklámok története a régmúltba nyúlik vissza, de napjainkban a technológia rohamos fejlődésével az egyes márkák arculatának kiépítése és menedzselése az online térben is hatalmas szerepet tölt be. Diplomamunkám célja az volt, hogy az olvasók számára egy átfogó képet alkothassak a digitális marketing világáról, valamint annak vizuális megjelenítéséről az online térben. Ahhoz, hogy sikeresen átadjam az emberek számára az általam kidolgozott téma érdekességeit, alapos szakirodalmi kutatást és áttekintést végeztem, melyeket több magyarországi és külföldi szakcikk, szakkönyv és különböző internetes forrás alapján állítottam össze. Szakdolgozatomban a szakirodalmak feldolgozása és bemutatása mellett az online marketing vizuális megjelenésének szerepével kapcsolatban végzett kutatásom eredményeit is elemeztem és szemléltettem. Kutatómunkám hosszabb időintervallumot ölelt fel, ugyanis szerettem volna minél mélyebbre ásni gondolataimat ennek megformálásában. Primer kutatásomat a kvalitatív kutatási módszerrel szerettem volna bemutatni, amellyel az volt a célom, hogy számszerűsíthető tények helyett az elemzésemet a megkérdezett emberek tapasztalatai, élményei, érzései és szubjektív véleményei alapján készítsem el. Munkám során a kiválasztott célcsoport az utolsó szemeszterük idejében járó, alapszakos egyetemista hallgatók voltak, akik jelen vannak több közösségi platformon is, és vásároltak már életük során az interneten. Kutatási eredményeim elemzését félig strukturált személyes interjúk alapján készítettem el hat interjúalannyal. A beszélgetések során két fő kutatási kérdésre kaptam meg sikeresen a válaszokat, melyek a weboldalhasználattal, és a közösségi platformokon történő hirdetések megjelenésével voltak kapcsolatosak. Az interjúalanyok részletes és átgondolt válaszai alapján az olvasó a dolgozatomból megtudhatja, hogy a felhasználók a weboldalak vizuális megjelenését hogyan ítélik meg, illetve, hogy a közösségi oldalakon szereplő marketingeszközök befolyásolják-e az interneten böngésző embereket a vásárlásban. Szakirodalmi áttekintésem és a kutatásom segítségével bízom benne, hogy a kiválasztott témámat a lehető legsokoldalúbban bemutatnom, és ezzel fény derülhet arra, hogy mekkora szerepe van a vizuális megjelenésnek a digitális marketing világában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | branding, innováció, márkaépítés, online marketing, termékmegjelenítés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 21. 09:55 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 21. 09:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |