Juhász Krisztián (2022) Munkahelyi stressz a szolgáltató szektorban. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
A5YZBU - Juhász Krisztián.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (671kB) |
|
PDF
BA_O_Juhász Krisztián.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (200kB) |
|
PDF
Juhász Krisztián dolgozat értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (656kB) |
|
PDF
Juhász_Krisztián.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (170kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomban a munkahelyi stresszel, azon belül a szolgáltatásszektorban dolgozók munkahelyi jólétével foglalkoztam. Ehhez a szakirodalmak különböző modellein keresztül csoportosítottam a stresszorokat, a hosszútávú következményeiket, és a megküzdési stratégiákat. A stressz és megküzdés részletezése után tértem át a menedzsment szerepére a stressz megküzdéssel kapcsolatban. A téma összefoglal néhány lényeges motivációs modellt, szükségletmodellt. A szolgáltatásokat aszerint csoportosítottam, hogy milyen intenzív a munka, illetve milyen az egyénre szabhatóság mértéke. A kutatásomban kérdőíves kutatást végeztem, emellett az általam vizsgált vállalatcsoporton belül beszéltem két vezetővel. A kutatásokat külön-külön elemeztem, de összehasonlítást is végeztem rajtuk.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, kiégés, kutató munka, munkahely, stressz, stresszkezelés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 21. 09:55 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 21. 09:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |