Bali Balázs Antal (2022) Generáció jellemzése. Eltérő generációk és a köztük lévő hasonlóságok, különbségek, ebből fakadó nézeteltérések, ezek feloldása a vállalati térben. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Bali_Balázs Antal_EHL8XD.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Bali_Balázs Antal.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (212kB) |
|
PDF
BA_B_Bali_Balázs_Antal.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (968kB) |
|
PDF
bali.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (353kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom a különböző generációk bemutatásáról és megvizsgálásáról szól. Összesen hatfejezetre bontottam és a fejezeten belül hoztam létre alcímeket a jobb átláthatóság érdekében.Az első bekezdésben a bevezetés olvasható, mely legfőképp a témaválasztás indoklásáról szól,továbbá a dolgozat bevezetéséről, miről is szól maga a szakdolgozat. Röviden beszámoltam azegyes fejezetekről és próbáltam felkelteni az olvasó figyelmét, hogy az olvasás végén se menjenel a kedve a témától. Továbbá bemutattam a három, önállóan választott hipotézisemet,melyekről a mű végén lehet majd többet megtudni.A hipotéziseim a következők voltak:• A generációk közti együttműködés pozitívan hat a közös munkára.• A \"Z\" generáció nehezen működik együtt az idősebb generációkkal.• Az idősebb generáció szívesebben dolgozik egyedül, mint csapatmunkában.A második fejezetben már a szakdolgozat feldolgozása következett. A fő címnek a„Szakirodalom feldolgozása” megnevezést adtam és ezután bontottam külön alfejezetekre. Ittmegtalálhatóak a generációk elemzése, fogalmak és ismertetők és a generációk egyesével valóleírása. Ebben a fejezetben további nyolc külön bekezdést találhatunk és azokon belül némelyikmég kisebb részekre lett bontva. Próbáltam minél színesebben felépíteni, hogy mindenkimegtalálja azt a pontot amire igazán kíváncsi az egész szakirodalom átolvasása nélkül.A harmadik rész a kutatás elemzéséről szól. A dolgozat megírása közben kidolgoztam egykérdőívet, melyet a közösségi oldalakon osztottam meg. Erre a korábban említett hipotéziseimvizsgálata miatt volt szükség, hisz azok köré építettem a kérdőívet is. További adatok eléréseérdekében, az általam választott vállalat vezetőjével is kitöltettem a kérdőívet, viszont ezt nema kutatás érdekében, csupán plusz információszerzés miatt. Olvasás közben találkozunk néhánydiagrammal, melyek szemléltetik a kutatás eredményét és a szignifikancia szinten kapottadatokat. Ezeket az Excel táblázatban található függvények segítségével tudtam kielemezni.A negyedik fejezet egy összefoglaló fejezet, melyben az egész eddigi olvasottakat foglaltamössze, továbbá megtalálható a saját tapasztalatom, mint Z generációs tag. Röviden leírtam, mitgondolok én az írottakról és hogy milyen szemszögből látom én a választott témát.Az utolsó fejezetekben egy ábrajegyzék és a felhasznált hivatkozások találhatóak. Ha többetszeretne az olvasó megtudni az egyes kifejtett témákról, akkor ezen pontban találhat rólamegannyi további információt a feltüntetett linkek segítségével.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Baby Boomer, digitalizáció, generáció, influenszer, influenszer marketing, technológia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 21. 09:54 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 21. 09:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |