Szvitek Csilla (2022) A jelöltélmény vizsgálata egy telekommunikációs vállalat dolgozóin keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Szvitek_Csilla_NAVZK9.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Szvitek_Csilla.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (427kB) |
|
PDF
Szvitek Csilla.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (199kB) |
|
PDF
Szvitek Csilla-szakdolgozat-biralat-es-javaslat_2020-szeptembertol.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (279kB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban a jelöltélmény egyre meghatározóbb tényezővé válik a munkaerőpiacon. Azok a vállaltok, akik nem ismerik fel a jelöltek kiválasztási folyamat során szerzett tapasztalatainak fontosságát, hátrányból indulnak a munkavállalókért folyó harcban. Dolgozatomban az egyik piacvezető telekommunikációs vállalat dolgozóinak jelöltélményét vizsgáltam. Kvalitatív kutatásom során nyolc interjúalanyt kérdeztem meg a cég kiválasztási folyamatával kapcsolatban szerzett élményeikről. Megkérdezettjeimet két csoportra bontottam, az interjúalanyok fele eltérő kiválasztási folyamaton esett át, mint a másik négy jelölt. A kutatásom során a két módszer, a videointerjús előszűrés, valamint a telefonos előszűrés sikeressége került elemzésre. A kérdéseimre adott válaszok részletes betekintést biztosítottak az egyes kiválasztási eljárásokba, azok módjára és megismerhettem azokat a tényezőket, amik befolyásolták interjúalanyaim véleményét és a munkáltatói márka megítélését. Ahhoz azonban, hogy a dolgozatomban szereplő kutatás sikeres legyen, először a toborzás – kiválasztás elméleti és gyakorlati hátterét elemeztem mélyebben és írtam róla a szakdolgozatomban. A jelöltélmény kulcsfontosságú szerepét a munkáltatói márkaépítésben a kortárs szakirodalmak segítségével mutattam be. Az elméleti összefoglaló és a kutatás eredményének köszönhetően, sikerült megállapítanom mik azok a tényezők, amelyek a jó jelöltélmény kialakításáért felelősek, és mik azok, amelyeket érdemes lehet kerülni a vállalatoknak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | jelöltélmény, kiválasztás, kvalitatív módszerek, Munkáltatói márka, toborzás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 21. 09:54 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 21. 09:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |