A marketing rugalmas változása a digitalizáció hatására

Kovács Ádám (2022) A marketing rugalmas változása a digitalizáció hatására. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Kovács_Ádám_JDNAB0.docx.pdf] PDF
Kovács_Ádám_JDNAB0.docx.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Kovács_Ádám.docx.pdf] PDF
BA_O_Kovács_Ádám.docx.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (189kB)
[thumbnail of Kovács.pdf] PDF
Kovács.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (354kB)
[thumbnail of BA_B_kovacs_adam.pdf] PDF
BA_B_kovacs_adam.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (141kB)

Absztrakt (kivonat)

Bevezetés: A bevezető észben röviden összefoglalom, hogy miről fog szólni a szakdolgozatom és bemutatom azt. Klasszikus marketing / Válallati marketing: Ebben a fejezetben először bemutatom a klasszikus marketinget részletesebben, tehát a történetét, a 4P-t, a 7P-t, beszélek a klasszikus marketing mixről és annak eszközeiről, stratégiáiról. Ezután kitérek a B2B marketingstratégiára, annak az eszközeire és összehasonlítom a B2C marketinggel. Röviden bemutatom a C2C és B2G stratégiákat is. Digitalizáció: ebben a fejezetben a digitalizáció fogalmát, történetét és bemutatását fogalmaztam meg és az információs társadalomról írtam. Digitalizált marketing / online marketing: a digitalizáció hatására megváltozott és modernizálódott marketinget mutatom be. Megemlítem a digitális marketing mixet, annak eszközeit, csatornáit, stratégiáit. Primer kutatás: a szakdolgozatom primer kutatását mutatom be, amit kvantitatív formában végeztem. Ez után következik a kutatás eredménye részletesebben kifejtve, majd az ehhez kapcsolódó következtetések. A hipotéziseim helytállóságának a vizsgálata is ebben a fejezetben történik. Összefoglalás: a végén összefoglalom a dolgozatot és konklúziót vonok le belőle. Összességében körül jártam a klasszikus marketing, az online marketing és digitalizáció területeit.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Reicher Regina Zsuzsánna
Belső
egyetemi docens; Menedzsment Tanszék; PSZK
Sturcz Imre
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, digitalizáció, e-marketing - elektronikus marketing, marketing, marketingeszközök, marketingkommunikáció, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 21. 09:54
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 21. 09:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet