Kovács Ádám (2022) A marketing rugalmas változása a digitalizáció hatására. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Kovács_Ádám_JDNAB0.docx.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Kovács_Ádám.docx.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (189kB) |
|
PDF
Kovács.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (354kB) |
|
PDF
BA_B_kovacs_adam.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (141kB) |
Absztrakt (kivonat)
Bevezetés: A bevezető észben röviden összefoglalom, hogy miről fog szólni a szakdolgozatom és bemutatom azt. Klasszikus marketing / Válallati marketing: Ebben a fejezetben először bemutatom a klasszikus marketinget részletesebben, tehát a történetét, a 4P-t, a 7P-t, beszélek a klasszikus marketing mixről és annak eszközeiről, stratégiáiról. Ezután kitérek a B2B marketingstratégiára, annak az eszközeire és összehasonlítom a B2C marketinggel. Röviden bemutatom a C2C és B2G stratégiákat is. Digitalizáció: ebben a fejezetben a digitalizáció fogalmát, történetét és bemutatását fogalmaztam meg és az információs társadalomról írtam. Digitalizált marketing / online marketing: a digitalizáció hatására megváltozott és modernizálódott marketinget mutatom be. Megemlítem a digitális marketing mixet, annak eszközeit, csatornáit, stratégiáit. Primer kutatás: a szakdolgozatom primer kutatását mutatom be, amit kvantitatív formában végeztem. Ez után következik a kutatás eredménye részletesebben kifejtve, majd az ehhez kapcsolódó következtetések. A hipotéziseim helytállóságának a vizsgálata is ebben a fejezetben történik. Összefoglalás: a végén összefoglalom a dolgozatot és konklúziót vonok le belőle. Összességében körül jártam a klasszikus marketing, az online marketing és digitalizáció területeit.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, digitalizáció, e-marketing - elektronikus marketing, marketing, marketingeszközök, marketingkommunikáció, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 21. 09:54 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 21. 09:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |