Az ízesített Dreher24 alkoholmentes sör piacbevezetési stratégiája

Böszörményi Bálint (2015) Az ízesített Dreher24 alkoholmentes sör piacbevezetési stratégiája. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of BöszörményiBálint(ykrvy6).pdf] PDF
BöszörményiBálint(ykrvy6).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Dreher24, Piaci bevezetés, Sörpiac, Fogyasztási szokások, Marketingkommunikációs eszközök
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 11. 12:00
Utolsó módosítás: 2016. Jún. 02. 10:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet