A marketing és a munkaerőtoborzás összefonódása

Scheibelhoffer Katalin (2022) A marketing és a munkaerőtoborzás összefonódása. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of SCHEIBELHOFFER_KATALIN_HB7JDI.pdf] PDF
SCHEIBELHOFFER_KATALIN_HB7JDI.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (343kB)
[thumbnail of BA_O_SCHEIBELHOFFER_KATALIN.pdf] PDF
BA_O_SCHEIBELHOFFER_KATALIN.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (209kB)
[thumbnail of ScheibelhofferKatalin.pdf] PDF
ScheibelhofferKatalin.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (369kB)
[thumbnail of BA_B_SCHEIBELHOFFER_KATALIN.pdf] PDF
BA_B_SCHEIBELHOFFER_KATALIN.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Primer kutatásomban a Google kérdőívkészítő rendszere segítségével gyűjtöttem adatokat, a TikTok-on való álláskeresés témáját vizsgálva. Kutatásom eredményeként arra a megállapításra jutottam, hogy a platform jelenlegi formájában még nem alkalmas toborzási tevekénységre teljes mértékben, azonban brand-építés szempontjából rendkívül jövedelmező lehet. Szekunder kutatásomban vizsgáltam a munkaerőpiacot, illetve a munkaerő-kölcsönző és közvetítő cégekről alkotott véleményeket STEEP-analízis segítségével. Elemzésem kitért a jelenleg munkaerő-toborzásra alkalmazott platformokra, állásportálokra és közösségi média oldalakra. Ezen felül elvégeztem egy esettanulmányt a Work Force Személyzeti Tanácsadó és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság TikTok csatornákájának sikerességéről, illetve helyet kapott a dolgozatban egy toborzás központú SWOT-analízis is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing, munkaerő közvetítés, munkaerő toborzás, munkaerő-kölcsönzés, SWOT-elemzés, Tiktok, Y generáció, Z gereráció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 21. 09:52
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 21. 09:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet