Pénzügyi szolgáltatások a portfolióban. Maximális ügyfélélmény és hűség elérése az e-kereskedelemben.

Ritecz Kristóf Gábor (2022) Pénzügyi szolgáltatások a portfolióban. Maximális ügyfélélmény és hűség elérése az e-kereskedelemben. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Ritecz Kristóf Gábor_GH6E9W_GM.pdf] PDF
Ritecz Kristóf Gábor_GH6E9W_GM.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 16..

Download (3MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem_GH6E9W.pdf] PDF
Titkosítási kérelem_GH6E9W.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (238kB)
[thumbnail of BA_O_Ritecz_Kristóf_Gábor.pdf] PDF
BA_O_Ritecz_Kristóf_Gábor.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 16..

Download (159kB)
[thumbnail of RiteczKristófGábor.pdf] PDF
RiteczKristófGábor.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (371kB)
[thumbnail of hitelesített bírálat.pdf] PDF
hitelesített bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (403kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom fő témája az e-kereskedelem, azon belül a fókusz az ügyfélélményen és a lojalitáson van. azt vizsgálom, hogy milyen hatása van a hűségre, ha pénzügyi szolgáltatásokkal kibővítjük egy fmcg üzlet portfolióját. A szekunder kutatások során részletekbe menően foglalkozom az online kereskedelem üzleti modelljeivel, üzleti viszonyaival és a jövő kereskedelmét alakító trendekkel. A trendek megismerése kiemelt fontosságú terület, ha egy kereskedelmi vállalkozás felépítése a célunk. Ha a piacot formáló tényezőkkel tisztában vagyunk, akkor azok üzletmenetünkbe való implementálásukkal képesek leszünk egy minden igényt lefedő és kielégítő szolgáltatóvá válni és kitűnni a versenytársaink közül. Majd ezt követően az ügyfélélmény és lojalitás témakörét mutatom be, mivel látható kihívás a kiskereskedelmi vállalatoknál az ügyfélmegtartás, online és offline térben egyaránt. A hagyományos hűségprogramok, pontgyűjtés és kedvezménykuponok nem képesek minden fogyasztókat készíteni. A jelen és jövő fogyasztójának egyre nehezebb megragadni és megtartani, ezért a vásárlói élmény maximalizálása kiemelt fontossággal bír. Az ügyfélélmény és vásárlói út tervezése során a vásárlók lenyűgözése a célt. Ezt magas minőségű, megfelelő és személyre szabott szolgáltatással érhetjük el. Az értékesítési és kommunikációs csatornák magas fokú összehangolásának kiemelt szerepe van a vásárlási folyamat izgalmassá és élvezetes tétele szempontjából. Függetlenül attól, hogy az ügyfél hol és hogyan lép be a folyamatba (mobil, tablet, laptop, számítógép, offline), egységes élményben részesül minden felület és kapcsolati módszer esetén. A lojalitás mindig is kulcsfogalom volt a marketingben. Manapság pedig már egyre nagyobb a hangsúly a magas költségeken megszerezte vásárlók megtartásán. Mivel a megtartás kisebb költséget, mint a megszerzést, így olyan elkötelezettségnövelő megoldásokra van szükségünk, amelyeknek a fogyasztóink hosszútávon távjaink lesznek az üzlethez. A jelenlegi hűségprogramok erre a célra már nem alkalmasak. E probléma megoldására válaszokkal szolgál a primer kutatásom, aminek során arra voltam kíváncsi, hogy pénzügyi kiegészítő szolgáltatások a kereskedelmi tevékenységünkhöz kapcsolva, módosíthatóak-e a vásárlók üzletválasztási preferenciái és érdekeltté tehetjük-e őket a tőlünk való vásárlásban. Mivel a megtartás kisebb költséget, mint a megszerzést, így olyan elkötelezettségnövelő megoldásokra van szükségünk, amelyeknek a fogyasztóink hosszútávon távjaink lesznek az üzlethez. A jelenlegi hűségprogramok erre a célra már nem alkalmasak. E probléma megoldására válaszokkal szolgál a primer kutatásom, aminek során arra voltam kíváncsi, hogy pénzügyi kiegészítő szolgáltatások a kereskedelmi tevékenységünkhöz kapcsolva, módosíthatóak-e a vásárlók üzletválasztási preferenciái és érdekeltté tehetjük-e őket a tőlünk való vásárlásban. Mivel a megtartás kisebb költséget, mint a megszerzést, így olyan elkötelezettségnövelő megoldásokra van szükségünk, amelyeknek a fogyasztóink hosszútávon távjaink lesznek az üzlethez. A jelenlegi hűségprogramok erre a célra már nem alkalmasak. E probléma megoldására válaszokkal szolgál a primer kutatásom, aminek során arra voltam kíváncsi, hogy pénzügyi kiegészítő szolgáltatások a kereskedelmi tevékenységünkhöz kapcsolva, módosíthatóak-e a vásárlók üzletválasztási preferenciái és érdekeltté tehetjük-e őket a tőlünk való vásárlásban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Balázsné Dr Lendvai Marietta
Belső
főiskolai docens; Menedzsment Tanszék; PSZK
Nemeskéri Soma Bálint
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-kereskedelem, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, fmcg, lojalitás, márkahűség, megtakarítás, pénzügyi szolgáltatások, ügyfélélmény
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 21. 09:49
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 21. 09:49

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet