Felelős marketing szerepe a BP image-nek építésében

Lambert Dóra (2022) Felelős marketing szerepe a BP image-nek építésében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Lambert-Dóra-OD0GW8-GM.pdf] PDF
Lambert-Dóra-OD0GW8-GM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_LAMBERT_DÓRA.pdf] PDF
BA_O_LAMBERT_DÓRA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (155kB)
[thumbnail of LambertDóra.pdf] PDF
LambertDóra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (370kB)
[thumbnail of Szakdolgozat biralat es javaslat_Lambert Dora hallgato reszere.pdf] PDF
Szakdolgozat biralat es javaslat_Lambert Dora hallgato reszere.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom legfőbb céljaként határoztam meg, hogy elemezzem egy nemzetközi nagyvállalat életében a társadalmilag felelős marketing (societal marketing) valós vállalati tevékenysége hogyan jelenik meg a vállalat marketingstratégiájának részeként. Továbbá primer kutatásommal feltárjam vállalat CSR tevékenysége és a marketing stratégia, a vállalati image és CSR tevékenység és a vállalati image és a vállalati stratégia között kapcsolatokat és hatásokat, kölcsönhatásokat.A gazdasági tevékenységek folytatásához kapcsolódó etikai és jogi kérdések mindig is foglalkoztatták mind az elméleti kutatókat, mind a gyakorlati szakembereket is. Az elfogadott normák időről időre megváltoznak, az érintettek pedig folyamatosan új dimenziókat hoznak be az egyes vélemények kialakítása során. Napjainkban a ténylegesen felelős vállalatok egyre inkább katalizátorai a felelős gondolkodás egyre szélesebb térnyerésének. A vállalatok társadalmi felelősség vállalási tevékenységében az tapasztalható, hogy a cégek önkéntesen integrálják a társadalmi és környezeti kérdéseket üzleti működésükbe, valamint az érintettekkel való interakcióikba.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: arculat - image, felelős vállalat, fenntarthatóság, marketing, societal marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 21. 09:48
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 21. 09:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet