IInnovatív, illetve hagyományos marketingkommunikációs eszközök és hatékonyságuk elemzése a Sanofi csoportnál

Tóth Viktória (2022) IInnovatív, illetve hagyományos marketingkommunikációs eszközök és hatékonyságuk elemzése a Sanofi csoportnál. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Tóth Viktória szakdolgozat_GM.pdf] PDF
Tóth Viktória szakdolgozat_GM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of szakdolgozati-osszefoglalas_2022_Tóth Viktória.pdf] PDF
szakdolgozati-osszefoglalas_2022_Tóth Viktória.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (218kB)
[thumbnail of TóthViktória.pdf] PDF
TóthViktória.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (369kB)
[thumbnail of Berényi Norbert Bírálat.pdf] PDF
Berényi Norbert Bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (399kB)
[thumbnail of avdhA5-8fd254f6-378c-447a-b037-aaf271d8f754.pdf] PDF
avdhA5-8fd254f6-378c-447a-b037-aaf271d8f754.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (617kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatomat a gyakorlati helyemen töltött évek inspirálták, érdekelt, hogy hogyan tud egy cég ennyire profitképes lenni, mint a Sanofi. A választ a marketingben találtam meg és kitűztem célul, hogy a dolgozatom megvizsgálom, hogy a gyógyszeriparban mely marketingkommunikációs eszközök a legnépszerűbbek és miért, illetve, hogy a Sanofi gyógyszergyár milyen más stratégiát alkalmaz, mint a konkurens cégek. Kutatásomat két módszerrel folytattam le, mélyinterjús, illetve online megkérdezéssel. Sikeresnek bizonyultak a kutatásaim és a válaszokból elmondható, hogy a leghatékonyabb és leginkább megtérülő marketingkommunikációs eszköz a Sanofi életében a televízióreklám. A stratégia tekintetében nem jutottam érdemi információhoz az üzleti titkok betartása miatt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: gyógyszeripar, gyógyszermarketing, kérdőív, marketingkommunikáció, reklám
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 21. 09:48
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 21. 09:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet