Tóth Viktória (2022) IInnovatív, illetve hagyományos marketingkommunikációs eszközök és hatékonyságuk elemzése a Sanofi csoportnál. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Tóth Viktória szakdolgozat_GM.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
szakdolgozati-osszefoglalas_2022_Tóth Viktória.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (218kB) |
|
PDF
TóthViktória.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (369kB) |
|
PDF
Berényi Norbert Bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (399kB) |
|
PDF
avdhA5-8fd254f6-378c-447a-b037-aaf271d8f754.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (617kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomat a gyakorlati helyemen töltött évek inspirálták, érdekelt, hogy hogyan tud egy cég ennyire profitképes lenni, mint a Sanofi. A választ a marketingben találtam meg és kitűztem célul, hogy a dolgozatom megvizsgálom, hogy a gyógyszeriparban mely marketingkommunikációs eszközök a legnépszerűbbek és miért, illetve, hogy a Sanofi gyógyszergyár milyen más stratégiát alkalmaz, mint a konkurens cégek. Kutatásomat két módszerrel folytattam le, mélyinterjús, illetve online megkérdezéssel. Sikeresnek bizonyultak a kutatásaim és a válaszokból elmondható, hogy a leghatékonyabb és leginkább megtérülő marketingkommunikációs eszköz a Sanofi életében a televízióreklám. A stratégia tekintetében nem jutottam érdemi információhoz az üzleti titkok betartása miatt.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | gyógyszeripar, gyógyszermarketing, kérdőív, marketingkommunikáció, reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 21. 09:48 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 21. 09:48 |
Actions (login required)
Tétel nézet |