Az Employer Branding szerepe a fiatal felnőttek toborzásában és megtartásában

Tóth Dóra (2022) Az Employer Branding szerepe a fiatal felnőttek toborzásában és megtartásában. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Tóth_Dóra_X8EKOI.pdf] PDF
Tóth_Dóra_X8EKOI.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (635kB)
[thumbnail of BA_O_Tóth _Dóra.pdf] PDF
BA_O_Tóth _Dóra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (274kB)
[thumbnail of BA_B_Tóth_Dóra.pdf] PDF
BA_B_Tóth_Dóra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (190kB)
[thumbnail of Tóth Dóra.pdf] PDF
Tóth Dóra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (159kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom központi témája az Employer Branding fiatal felnőttekre gyakorolt hatása. Fiatal felnőttek alatt a Z generáció képviselőit értem. Kutatásom célja, hogy átfogó ismereteket szerezzek arról, hogy az employer branding milyen hatást fejt ki a Z generációs munkavállalók toborzására és megtartására. Dolgozatom első felében az employer branding témakörét, majd a generációs jellemzőket vizsgálom a releváns szakirodalmak feldolgozásának segítségével. Ezután kvalitatív kutatást végeztem a Grafton Recruitment Kft. vezetőivel és Z generációs munkavállalóival. A szakmai interjúk alatt arra kerestem a választ, hogy hogyan és milyen mértékben befolyásolja a munkáltatói márkázás az említett korcsoport toborzását és vállalat iránti elköteleződését. Végül elemzem a kutatás eredményeit, hipotéziseim helyességét és javaslatokat fogalmazok meg a feldolgozott szakirodalom és az általam végzett kutatás alapján.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Emberi Erőforrások

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Andicsku Anett
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Németh Tamás
Belső
főiskolai docens; Menedzsment Tanszék; PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: employer branding, munkaerő megtartás, munkaerő toborzás, munkaerőpiac, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 21. 09:47
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 21. 09:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet