Tóth Dóra (2022) Az Employer Branding szerepe a fiatal felnőttek toborzásában és megtartásában. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Tóth_Dóra_X8EKOI.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (635kB) |
|
PDF
BA_O_Tóth _Dóra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (274kB) |
|
PDF
BA_B_Tóth_Dóra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (190kB) |
|
PDF
Tóth Dóra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (159kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom központi témája az Employer Branding fiatal felnőttekre gyakorolt hatása. Fiatal felnőttek alatt a Z generáció képviselőit értem. Kutatásom célja, hogy átfogó ismereteket szerezzek arról, hogy az employer branding milyen hatást fejt ki a Z generációs munkavállalók toborzására és megtartására. Dolgozatom első felében az employer branding témakörét, majd a generációs jellemzőket vizsgálom a releváns szakirodalmak feldolgozásának segítségével. Ezután kvalitatív kutatást végeztem a Grafton Recruitment Kft. vezetőivel és Z generációs munkavállalóival. A szakmai interjúk alatt arra kerestem a választ, hogy hogyan és milyen mértékben befolyásolja a munkáltatói márkázás az említett korcsoport toborzását és vállalat iránti elköteleződését. Végül elemzem a kutatás eredményeit, hipotéziseim helyességét és javaslatokat fogalmazok meg a feldolgozott szakirodalom és az általam végzett kutatás alapján.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | employer branding, munkaerő megtartás, munkaerő toborzás, munkaerőpiac, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 21. 09:47 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 21. 09:47 |
Actions (login required)
Tétel nézet |