Kommunikáció gyakorlati jelentősége a MÁV-START példáján keresztül

Ughy Renáta (2022) Kommunikáció gyakorlati jelentősége a MÁV-START példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Ughy_Renáta_TXUF9N.pdf] PDF
Ughy_Renáta_TXUF9N.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Ughy_Renáta.pdf] PDF
BA_O_Ughy_Renáta.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (287kB)
[thumbnail of Ughy Renáta_bírálat_GM_FLK.pdf] PDF
Ughy Renáta_bírálat_GM_FLK.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (182kB)
[thumbnail of BA_B_Ughy_Renáta.pdf] PDF
BA_B_Ughy_Renáta.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (288kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a kommunikáció területével foglalkoztam. A szervezeti, a belső és külső kommunikációra koncentráltam a kutatásom során. A kutatási kérdésem: hogy milyen a vállalkozás belső kommunikációs eszközrendszere, és informatikai háttere A kutatásom célja a MÁV-START Zrt. belső kommunikációját bemutatni. A kutatásomhoz kérdőíves kutatást alkalmaztam, melyek kvantitatív kérdéseket tartalmaztak. A hipotéziseim megerősítést nyertek, a 112 válaszadó által adott eredményekből.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elvárás(ok), kommunikáció, koronavírus-járvány (COVID-19), közösségi média, válságkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 21. 09:47
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 21. 09:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet