Ughy Renáta (2022) Kommunikáció gyakorlati jelentősége a MÁV-START példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Ughy_Renáta_TXUF9N.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Ughy_Renáta.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (287kB) |
|
PDF
Ughy Renáta_bírálat_GM_FLK.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (182kB) |
|
PDF
BA_B_Ughy_Renáta.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (288kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a kommunikáció területével foglalkoztam. A szervezeti, a belső és külső kommunikációra koncentráltam a kutatásom során. A kutatási kérdésem: hogy milyen a vállalkozás belső kommunikációs eszközrendszere, és informatikai háttere A kutatásom célja a MÁV-START Zrt. belső kommunikációját bemutatni. A kutatásomhoz kérdőíves kutatást alkalmaztam, melyek kvantitatív kérdéseket tartalmaztak. A hipotéziseim megerősítést nyertek, a 112 válaszadó által adott eredményekből.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | elvárás(ok), kommunikáció, koronavírus-járvány (COVID-19), közösségi média, válságkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 21. 09:47 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 21. 09:47 |
Actions (login required)
Tétel nézet |