Egy fiktív budapesti újhullámos cukrászda marketing terve

Sütő-Nagy Zsuzsanna (2015) Egy fiktív budapesti újhullámos cukrászda marketing terve. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Sütő-Nagy_Zsuzsanna_D7DFPO_Egy_fiktív_budapesti_újhullámos_cukrászda_marketing_terve.pdf] PDF
Sütő-Nagy_Zsuzsanna_D7DFPO_Egy_fiktív_budapesti_újhullámos_cukrászda_marketing_terve.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing terv, újhullámos cukrászda
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 11. 11:25
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 18. 09:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet