Az influenszer marketing hatása a magyarországi B2C e-kereskedelemre

Gazdag Dorottya (2022) Az influenszer marketing hatása a magyarországi B2C e-kereskedelemre. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Gazdag_Dorottya_U1B9HI.pdf] PDF
Gazdag_Dorottya_U1B9HI.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Gazdag_Dorottya.pdf] PDF
BA_O_Gazdag_Dorottya.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (265kB)
[thumbnail of BA_B_Gazdag_Dorottya.pdf] PDF
BA_B_Gazdag_Dorottya.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (405kB)
[thumbnail of Gazdag Dorottya_GM_DV.pdf] PDF
Gazdag Dorottya_GM_DV.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (164kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatomban az influenszer marketing helyzetét vizsgáltam hazai szinten, hogy miként befolyásolja a business to consumer elektronikus kereskedelmet, így annak hatékonyságát és fontosságát elemeztem. A témám napjainkban kiemelt aktualitással bír, ugyanis a közösségi média teljeskörűen vállal szerepet az online terekben zajló reklámozások és értékesítések folyamatában. Online kitölthető kérdőívet és fókuszcsoportos interjút készítettem annak érdekében, hogy minél reprezentatívabb eredményre tudjak szert tenni. A kutatási célom az volt, hogy az influenszer marketing hatékonyságáról a fogyasztók véleményét lehetőségem legyen megismerni, majd azokat elemezni. A kutatásaim eredményei alapján a diplomamunkámban elemzett marketing típus hatékonynak és szükségszerűnek tekinthető a 21.században, az emberek nyitottak és felismerik, annak lényegét a B2C vállalatok terjeszkedése során.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Czupor Attila István
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Eckert Bálint
Belső
Mestertanár; Menedzsment Tanszék; PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, business marketing, business to consumer, e-marketing - elektronikus marketing, fogyasztói piac, influenszer, közösségi média
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 21. 09:45
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 21. 09:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet