Gazdag Dorottya (2022) Az influenszer marketing hatása a magyarországi B2C e-kereskedelemre. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Gazdag_Dorottya_U1B9HI.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Gazdag_Dorottya.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (265kB) |
|
PDF
BA_B_Gazdag_Dorottya.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (405kB) |
|
PDF
Gazdag Dorottya_GM_DV.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (164kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomban az influenszer marketing helyzetét vizsgáltam hazai szinten, hogy miként befolyásolja a business to consumer elektronikus kereskedelmet, így annak hatékonyságát és fontosságát elemeztem. A témám napjainkban kiemelt aktualitással bír, ugyanis a közösségi média teljeskörűen vállal szerepet az online terekben zajló reklámozások és értékesítések folyamatában. Online kitölthető kérdőívet és fókuszcsoportos interjút készítettem annak érdekében, hogy minél reprezentatívabb eredményre tudjak szert tenni. A kutatási célom az volt, hogy az influenszer marketing hatékonyságáról a fogyasztók véleményét lehetőségem legyen megismerni, majd azokat elemezni. A kutatásaim eredményei alapján a diplomamunkámban elemzett marketing típus hatékonynak és szükségszerűnek tekinthető a 21.században, az emberek nyitottak és felismerik, annak lényegét a B2C vállalatok terjeszkedése során.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, business marketing, business to consumer, e-marketing - elektronikus marketing, fogyasztói piac, influenszer, közösségi média |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 21. 09:45 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 21. 09:45 |
Actions (login required)
Tétel nézet |