Online marketing a közösségi médián túl

Szigeti Loretta Anna (2022) Online marketing a közösségi médián túl. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szigeti_Loretta_AQDPP4.pdf] PDF
Szigeti_Loretta_AQDPP4.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Szigeti_Loretta.pdf] PDF
BA_O_Szigeti_Loretta.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (255kB)
[thumbnail of Szigeti Loretta Anna_GM_DV.pdf] PDF
Szigeti Loretta Anna_GM_DV.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (161kB)
[thumbnail of Értékelés_Utasi-Lukács Ágota_külső.pdf] PDF
Értékelés_Utasi-Lukács Ágota_külső.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (251kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban azt a kérdéskört vizsgáltam meg, hogy egy B2C szektorban működő vállalat számára milyen marketing lehetőségeket nyújt az internet világa, valamint, hogy a felhasználók hogyan viszonyulnak ezekhez az eszközökhöz. Kutatásom során emellett azt is megtudtam, hogy a felhasználók mennyire élik meg pozitívan a reklámokkal való találkozást, megkérdőjelezik-e a közösségi média használatának szükségességét kizárólag a túlzott mennyiségű reklám miatt, vagy hogy az online hirdetésekhez való negatív hozzáállásuk képes-e csökkenteni azok eredményességét. Továbbá arra is kerestem a választ, hogy milyen tényezők járulnak hozzá egy felhasználó online vásárlási döntésének meghozatalához, valamint, hogy melyek azok a médiaformátumok, amelyeket használva sikeresebb lehet egy marketing kampány. A primer kutatást kérdőívvel bonyolítottam le, melynek célja a szekunder kutatás során talált elméletek igazolása és tesztelése volt, emellett a megfogalmazott hipotézisek bizonyítása vagy cáfolása. A kérdőív eredményei megerősítettek abban, hogy egy vállalat számára elsősorban a weboldal fejlesztése az, amelybe a legtöbb pénzt, időt és energiát érdemes fektetni, és a közösségi média marketing használata inkább közösségépítés mint hirdetés céljából javasolt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: internetmarketing, keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, marketing, marketingeszközök, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 21. 09:44
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 21. 09:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet