Fodor Petra (2022) A Manpower toborzásához tartozó marketing tevékenységek értékelése. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Fodor_Petra_QWU044.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 13.. Download (1MB) |
|
PDF
titkosítás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (263kB) |
|
PDF
BA_O_Fodor_Petra.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 13.. Download (442kB) |
|
PDF
BA_B_Fodor_Petra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
|
PDF
Fodor Petra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (166kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a marketing és a toborzás közös aspektusával foglalkozom. A kutatási kérdésem, hogy mi a szerepe a közösségi média felületeknek a toborzásban és a Manpower marketing kommunikációs stratégiája az eredményes jelöltek bevonzására. A dolgozatban kvalitatív és kvantitatív kutatási módszert alkalmaztam, elvégeztem kettő szakmai beszélgetést, a vállalati oldalról, és kérdőívvel mértem fel a munkavállalók szemszögét. Kijelenthető, hogy a social média megkönnyíti a toborzók feladatát, tehát nagy szerepe van. A megfelelő csatornák megtalálása a Manpower stratégiája, valamint az új platformokon megjelenés.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | branding, direkt marketing, HR, marketing, vállalati marketing stratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 21. 09:44 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 21. 09:44 |
Actions (login required)
Tétel nézet |