Brandépítés social media felületeken keresztül a Lightning Shoes Kft. esetében

Osztotics Eszter (2022) Brandépítés social media felületeken keresztül a Lightning Shoes Kft. esetében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Osztotics_Eszter_CSWPXY.pdf] PDF
Osztotics_Eszter_CSWPXY.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (914kB)
[thumbnail of BA_O_Osztotics_Eszter.pdf] PDF
BA_O_Osztotics_Eszter.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (213kB)
[thumbnail of Kyocera_20221208120517036916.pdf] PDF
Kyocera_20221208120517036916.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (435kB)
[thumbnail of osztotics_eszter_CSWPXY.pdf] PDF
osztotics_eszter_CSWPXY.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (304kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat a márkaépítésről szól közösségi média felületeken keresztül. Célja, hogy a gyakorlatba ültethető tapasztalatokat gyűjtsön, amelyek beépíthetőek a Lightning Shoes Kft. marketing tevékenységébe. A dolgozat során minden, a témakörhöz tartozó lényeges elméleti rész kifejtésre kerül, illetve három meghatározó közösségi felületet is részletesen elemzek az elérések, hirdetési lehetőségek, illetve az erősségek és gyengeségek tekintetében. A kutatás egy félig strukturált kvalitatív primer interjúsorozatot tartalmaz, melyben három különböző vállalat ügyvezető igazgatóját és marketing menedzserét kérdeztem. Az interjúk a három vállalat vonatkozásában esettanulmányként elemzésre kerültek. Az interjúk alátámasztására szekunder kutatás során megszerzett alap információk kerültek megnevezésre a vállalatokkal kapcsolatban. A megszerzett tapasztalatok alapján viszonylag jól beépíthető gyakorlati eszközöket kaptam a Lightning Shoes Kft. közösségi médiában való tevékenységének fejlesztésére.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-marketing - elektronikus marketing, közösségi média, marketingkommunikáció, márkaépítés, márkázás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 21. 09:43
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 21. 09:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet