Marketingkommunikációs és üzletfejlesztési stratégiák implementálhatóságának vizsgálata, egy több mint 20 éves múlttal rendelkező cég és egy kezdő vállalkozás összehasonlításával

Simon Janka Eszter (2022) Marketingkommunikációs és üzletfejlesztési stratégiák implementálhatóságának vizsgálata, egy több mint 20 éves múlttal rendelkező cég és egy kezdő vállalkozás összehasonlításával. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Simon_Janka_Eszter_NMA5RQ.pdf] PDF
Simon_Janka_Eszter_NMA5RQ.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 10..

Download (850kB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem_Simon Janka Eszter.pdf] PDF
Titkosítási kérelem_Simon Janka Eszter.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (68kB)
[thumbnail of BA_O_Simon_Janka_Eszter.pdf] PDF
BA_O_Simon_Janka_Eszter.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 10..

Download (290kB)
[thumbnail of BA_B_Simon_Janka_Eszter.pdf] PDF
BA_B_Simon_Janka_Eszter.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (161kB)
[thumbnail of simon_eszter_janka_NMA5RQ.pdf] PDF
simon_eszter_janka_NMA5RQ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (306kB)

Absztrakt (kivonat)

Kutatásom során olyan kérdésekre kerestem a választ, miszerint implementálhatóak-e üzletfejlesztési és marketingkommunikációs stratégiák és módszerek egy kezdő vállalkozás tevékenységeibe, egy több mint 20 éve a piacon lévő vállalkozás folyamatainak vizsgálatával. Ismertettem számos, a témához szorosan kapcsolódó fogalmat és módszert, amelyek segítségével megvizsgáltam és összehasonlítottam a feldolgozott szakirodalmat az interjúalanyaim válaszaival. Ezek összevetésével a következő következtetéseket vontam le a kutatásom vonatkozásában: a vizsgált stratégiák és módszerek többségében alkalmazhatóak az új vállalkozás vonatkozásában, főként a marketing területét illetően. Azonban az üzletfejlesztés szempontjából kevésbé implementálhatóak a használt módszerek és folyamatok, mivel egy már kialakult ügyfélkör tekintetében más módszereket szükséges alkalmazni, mint egy jelenleg még a célpiacát kutató vállalkozás esetén.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Filep Anita
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Zsigmond-Heinczinger Száva
Belső
főiskolai docens; Menedzsment Tanszék; PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 4p, intelligenciafejlesztés, marketingkommunikáció, marketingmix, pull stratégia, SEO, üzletfejlesztés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 21. 09:43
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 21. 09:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet