Simon Janka Eszter (2022) Marketingkommunikációs és üzletfejlesztési stratégiák implementálhatóságának vizsgálata, egy több mint 20 éves múlttal rendelkező cég és egy kezdő vállalkozás összehasonlításával. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Simon_Janka_Eszter_NMA5RQ.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 10.. Download (850kB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem_Simon Janka Eszter.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (68kB) |
|
PDF
BA_O_Simon_Janka_Eszter.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 10.. Download (290kB) |
|
PDF
BA_B_Simon_Janka_Eszter.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (161kB) |
|
PDF
simon_eszter_janka_NMA5RQ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (306kB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásom során olyan kérdésekre kerestem a választ, miszerint implementálhatóak-e üzletfejlesztési és marketingkommunikációs stratégiák és módszerek egy kezdő vállalkozás tevékenységeibe, egy több mint 20 éve a piacon lévő vállalkozás folyamatainak vizsgálatával. Ismertettem számos, a témához szorosan kapcsolódó fogalmat és módszert, amelyek segítségével megvizsgáltam és összehasonlítottam a feldolgozott szakirodalmat az interjúalanyaim válaszaival. Ezek összevetésével a következő következtetéseket vontam le a kutatásom vonatkozásában: a vizsgált stratégiák és módszerek többségében alkalmazhatóak az új vállalkozás vonatkozásában, főként a marketing területét illetően. Azonban az üzletfejlesztés szempontjából kevésbé implementálhatóak a használt módszerek és folyamatok, mivel egy már kialakult ügyfélkör tekintetében más módszereket szükséges alkalmazni, mint egy jelenleg még a célpiacát kutató vállalkozás esetén.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 4p, intelligenciafejlesztés, marketingkommunikáció, marketingmix, pull stratégia, SEO, üzletfejlesztés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 21. 09:43 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 21. 09:43 |
Actions (login required)
Tétel nézet |