Andó Benedek (2022) A magyar labdarúgó mérkőzések nézőszámaival kapcsolatos kihívások, valamint lehetséges növekedés marketing tevékenységen keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Andó Benedek_W15YN8_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Andó Benedek_W15YN8_Vezetői összefoglaló.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (164kB) |
|
PDF
Záróvizsga szakdolgozat bírálat és javaslat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (930kB) |
|
PDF
ando_benedek_W15YN8.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (306kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat során a magyar labdarúgó mérkőzések nézőszámaival kapcsolatos kihívásokat vizsgáltam meg. Kitértem a fogyasztói magatartásokra a labdarúgás területén, ezen belül is, hogy melyek a legfőbb visszatartó erők a mérkőzésre járás szempontjából, és hogy ezeket hogyan lehetne csökkenteni. Megvizsgáltam a marketingkommunikációs eszközöket az online és az offline lehetőségek szempontjából is. Továbbá szó esik még a márkaépítésről és a márkaértéről is a dolgozatban. A kutatás célja, hogy feltárásra kerüljenek azok a tényezők, melyek visszatartják az embereket a mérkőzésektől, valamint hogy ezeket a komponenseket hogyan lehetne csökkenteni. Mindezek mellett górcső alá veszem, hogy mely intézkedésekkel lehetne még népszerűbbé tenni a sporteseményeket. Vegyes kutatást alkalmaztam, mely során a kérdőívet 157-en töltötték ki, a kvalitatív kutatás során pedig három félig strukturált interjút készítettem. Végül fény derült arra, hogy a közösség hiánya és a sikeresség a két leginkább befolyásoló tényező. Továbbá hatást gyakorló faktort jelent még a nem megfelelő infrastruktúra a stadionok körül és a csekély jelenlét a közösségi média felületeken a csapatok és a szövetség részéről.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, marketingkommunikáció, márkaépítés, sport, sportmenedzsment |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 15:41 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 15:41 |
Actions (login required)
Tétel nézet |