Ügyfélkör elégedettség mérése egy hazai számviteli szolgáltatást végző KKV esetében

Vályi-Gliba Emőke (2021) Ügyfélkör elégedettség mérése egy hazai számviteli szolgáltatást végző KKV esetében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Ügyfélkör elégedettség mérése egy hazai számviteli szolgáltatást végző KKV esetében.pdf] PDF
Ügyfélkör elégedettség mérése egy hazai számviteli szolgáltatást végző KKV esetében.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 11..

Download (1MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.PDF] PDF
Titkosítási kérelem.PDF
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (90kB)
[thumbnail of BA_O_Vályi-Gliba_Emőke.pdf] PDF
BA_O_Vályi-Gliba_Emőke.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 11..

Download (231kB)
[thumbnail of Vályi-Gliba Emőke_bírálat_Németh_Krisztina_belső_konzulens.pdf] PDF
Vályi-Gliba Emőke_bírálat_Németh_Krisztina_belső_konzulens.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (121kB)
[thumbnail of BA_B_Vályi-Gliba_Emőke.pdf] PDF
BA_B_Vályi-Gliba_Emőke.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (326kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban egy hazai, számviteli szolgáltatást végző cég ügyfélkörének felmérésével, elemzésével, értékelésével kapcsolatban írtam. A cég, egy kisvállalkozásnak minősülő magyar tulajdonossal rendelkező cég. Ügyfélkörébe tartoznak egyrészt cégek, egyéni vállalkozások és magánszemélyek, melyek részére komplex számviteli szolgáltatást nyújtanak. A szakdolgozatom során arra a kérdésekre kerestem a válaszokat, hogy mi határozza meg az ügyfél-elégedettséget Milyen sarkalatos pontjai vannak Mennyire mérhető az ügyfélminőség Mennyire szubjektív vagy lehet-e objektív az ügyfél-elégedettség A szakirodalmi részben ismertettem a szolgáltatások komplex fogalmát, a szolgáltatások számos szempont szerinti megközelítését és csoportosítását, melyek szorosan ide kapcsolódnak; továbbá a számviteli szolgáltatások definícióját és a szolgáltatások megnevezését. A minőség, mint a nyújtott szolgáltatás fokmérője és a minőségmenedzsment is bemutatásra került. A szakdolgozatom során alkalmazott módszertan egyrészt az ügyfélkör feltérképezése és a meglévő (nyilvánosan hozzáférhető) információk elemzése. A kutatás az ügyfélkör részére kiküldött kérdőívek segítségével történik. A kérdőívek egyik része az általam összeállított kérdések listája, amelyben általános és a szolgáltatásra jellemző kérdések témakörönkénti megbontásban szerepelnek. A másik kérdőív pedig a SERVQUAL ügyfélelégedettségi módszer szerinti kérdőívet tartalmazza. A kérdőívekből kinyert adatok segítségével szeretném az ügyfelek elégedettségét/elégedetlenségét, visszajelzéseit megvizsgálni, elemezni és javaslatokat tenni a jövőbeni teljesítmény javítására és az árbevétel növelésére. A dolgozat további részében bemutatásra került, a vizsgált cég, pénzügyi-gazdasági és jövedelmezőségi szempontok szerint. A cég belső és külső környezetének elemzésre a SWOT – és a PESTEL-modellt alkalmaztam. Az ügyfélkör bemutatása fejezetben a meglévő vevőállományt különböző szempont szerint elemeztem. Mind olyan információkat tartalmaznak, amelyek nyilvánosan elérhető forrásból származnak. A kutatásom utolsó részeiben a kérdőív adatainak elemzését, egyrészt a GAP-modell és a fontosság-teljesítmény módszertana alapján, illetve a SERVQUAL-modell módszertana alapján elemeztem. Szemléltetésképpen ábrákat és táblázatokat is alkalmaztam. A kérdőíveket tagoltan majd összességében is értékeltem. A fontosság- teljesítmény mátrix bemutatása után, az eredményeket javító akcióterveket is részleteztem. Az utolsó fejezetben a következtetések és javaslattétel kapott helyet.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Számvitel Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Pénzügy és számvitel

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Németh Krisztina
Belső
főiskolai docens; Számvitel Tanszék; PSZK
Vargáné Kovács Emese
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: SWOT-elemzés, szolgáltatásminőség, szolgáltatószektor, ügyfél, vevőkapcsolat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 15:28
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 15:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet