A marketing területei és módszerei a Háda-1 Kft.-nél

Bársony Boglárka (2023) A marketing területei és módszerei a Háda-1 Kft.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of A marketing területei és módszerei a Háda-1 Kft.-nél.pdf] PDF
A marketing területei és módszerei a Háda-1 Kft.-nél.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (895kB)
[thumbnail of Záródolgozati összefoglaló.pdf] PDF
Záródolgozati összefoglaló.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (184kB)
[thumbnail of Bársony Boglárka Konzulensi bírálat HTK7KQ.pdf] PDF
Bársony Boglárka Konzulensi bírálat HTK7KQ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)
[thumbnail of bársony_boglárka_HTK7KQ.pdf] PDF
bársony_boglárka_HTK7KQ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (103kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom a marketing területei és módszereiről szólt. Kezdetben bemutattam, kifejtettem pár fogalmi meghatározást a marketinggel kapcsolatban. Fontosnak tartottam első körben ezekre sort keríteni. Mivel a szakmai gyakorlatomat nem a Háda-1 Kft.-nél töltöttem, így gondolhatnánk, hogy miért is írom erről a cégről a dolgozatomat. Volt szerencsém a Hádánal dolgozni huzamosabb ideig, így úgy gondolom, hogy kellő belátásom volt a cég marketing területére. Ezen felül pedig, láttam a mindennapokban is a reklámjaikat, hirdetéseiket, így ki tudtam elemezni a stratégiájukat. Kezdetben bemutattam a Háda-1 Kft.-t, hogy mi a tevékenységi köre, hogy mi a víziójuk. A környezet tudatosságot hirdetik, emellett állnak ki, és ez a gyakorlatban is megmutatkozik, hiszen használt ruhákat árulnak. Miután ezt bővebben kifejtettem, rátértem a marketing területeire és módszereire, ezért is lett a dolgozatom címe: A marketing területei és módszerei a Háda-1 Kft.-nél. Kitértem az influencer marketingre, hiszen ezt alkalmazzák a leginkább. Különböző social média felületeken, így tehát a Facebook-on és az Instagram-on leginkább. De nem mehettem el szó nélkül a televíziós és plakátos hirdetések mellett sem. Az üzleteket is direkt úgy rendezik el az eladók, hogy az a vásárlónak a lehető legjobban szembetűnő legyen, illetve a legkomfortosabb. Végezetül pedig készítettem és saját kutatást a Google űrlap segítségével, melyben azt vizsgáltam, hogy követik-e a Háda social média felületeit, és hogy kihasználják-e az esetleges akciókat. A kérdéseim között szerepelt, hogy a válaszadó milyen nemű, milyen korosztályban van és még pár alapvető kérdést. Ezek mellett természetesen megkérdeztem, hogy milyen gyakran vásárol használt ruhát, oda figyel-e arra, hogy vásárlásai fenntarthatóbbak legyenek, hogy szokott-e a Hádában vásárolni és hogy ki szokta-e használni az esetleges akciókat, illetve az inlfuencerek által meghirdetett nyereményjátékokat. Izgalmas témának találtam, élveztem a záródolgozat írás időszakát az életemnek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: eladás - értékesítés, fenntarthatóság, marketing, online marketing, Social Média
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 15:08
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 15:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet