Robotizáció és folyamatautomatizáció a HR folyamatokban, egy szolgáltatóközpont megoldásainak bemutatásával

Danyikó Dorka Csilla (2023) Robotizáció és folyamatautomatizáció a HR folyamatokban, egy szolgáltatóközpont megoldásainak bemutatásával. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Danyikó_Dorka_Csilla_IQAGC2.pdf] PDF
Danyikó_Dorka_Csilla_IQAGC2.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 13..

Download (1MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (187kB)
[thumbnail of BA_O_Danyikó_Dorka_Csilla.pdf] PDF
BA_O_Danyikó_Dorka_Csilla.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 13..

Download (159kB)
[thumbnail of BA_B_Danyikó_Dorka_Csilla.pdf] PDF
BA_B_Danyikó_Dorka_Csilla.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (710kB)
[thumbnail of Danyikó.pdf] PDF
Danyikó.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (353kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban egy választott szolgáltatóközpont robotizációt, folyamatautomatizációt érintő megoldásait mutatom be, különös tekintettel a HR front office feladataira. A szakirodalomkutatás és elemzés mellett interjúkat készítek a témában leginkább érintett csapatvezetőkkel és szakemberekkel, akik betekintést nyújtanak a szervezetben megvalósított eredményekbe, lehetőségekbe, illetve kihívásokba. Néhány főbb fogalom meghatározása után röviden bemutatom az üzleti szolgáltatóközpontokat, a digitalizáció és automatizáció közötti különbségeket, majd ismertetem a folyamatautomatizációt. Ezután foglalkozom a mesterséges intelligencia fejlődéstörténetével, valamint a chatbotoknak, azok típusainak, valamint a digitális asszisztenseknek szentelek egy fejezetet. Kvalitatív és kvantitatív kutatás segítségével keresem a választ arra a kérdésre, hogyan befolyásolta a HR front office ügyeinek alakulását a robotizáció és folyamatautomatizáció.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Emberi Erőforrások

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Chatbot, Folyamatautomatizáció, HR, robotizáció, szolgáltató központ, üzleti szolgáltatószektor
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:52
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet