Danyikó Dorka Csilla (2023) Robotizáció és folyamatautomatizáció a HR folyamatokban, egy szolgáltatóközpont megoldásainak bemutatásával. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Danyikó_Dorka_Csilla_IQAGC2.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 13.. Download (1MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (187kB) |
|
PDF
BA_O_Danyikó_Dorka_Csilla.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 13.. Download (159kB) |
|
PDF
BA_B_Danyikó_Dorka_Csilla.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (710kB) |
|
PDF
Danyikó.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (353kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban egy választott szolgáltatóközpont robotizációt, folyamatautomatizációt érintő megoldásait mutatom be, különös tekintettel a HR front office feladataira. A szakirodalomkutatás és elemzés mellett interjúkat készítek a témában leginkább érintett csapatvezetőkkel és szakemberekkel, akik betekintést nyújtanak a szervezetben megvalósított eredményekbe, lehetőségekbe, illetve kihívásokba. Néhány főbb fogalom meghatározása után röviden bemutatom az üzleti szolgáltatóközpontokat, a digitalizáció és automatizáció közötti különbségeket, majd ismertetem a folyamatautomatizációt. Ezután foglalkozom a mesterséges intelligencia fejlődéstörténetével, valamint a chatbotoknak, azok típusainak, valamint a digitális asszisztenseknek szentelek egy fejezetet. Kvalitatív és kvantitatív kutatás segítségével keresem a választ arra a kérdésre, hogyan befolyásolta a HR front office ügyeinek alakulását a robotizáció és folyamatautomatizáció.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Chatbot, Folyamatautomatizáció, HR, robotizáció, szolgáltató központ, üzleti szolgáltatószektor |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 14:52 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 14:52 |
Actions (login required)
Tétel nézet |